Mihin varautua hierojalla käynnin jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiristys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiristys

Vieras
Mulla niskat ja hartiat ja osa selkää ihan jumissa. Ollut jo todella pitkään. Saanut pidettyä ne siedettävässä kunnossa liikunnan ja venyttelyn ansiosta. Nyt ei auta enää mikään, ei edes mobilat... Päässä heittää ja korvissa soi, sekä inhaa kiristystä =(
Tänään sain ajan hierojalle, joka hieroo todella hyvin ja lujin ottein. En tykkää silittelijöistä. Nyt vain mietin, että mitähän seuraamuksia tuosta hieronnasta on, kun veri lähtee kiertämään. Enemmän huimausta? Päänsärkyä? Että tiedän varautua, enkä säikähdä =S

Jos mulla on ollut niskat tosi jumissa, niin on ollut sellainen olo kuin olis vähän huppelissa ;)
Pitää muistaa juoda paljon hieronnan jälkeen ja mä ainakin itse tykkään rentoutua. Joskus tein sen virheen että menin suoraan töihin (iltavuoroon) ja se kyllä kostautui...ei jaksanut keskittyä töihin, olis tehnyt mieli vaan pötkötellä ja nauttia hyvästä olosta. Mä käyn aina urheiluhierojalla koska tykkään että hierotaan kunnolla.

Mä käyn noin kerran 3kk, ennalta ehkäisee..mulla menee tosi helposti jumiin vaikka liikun säännöllisesti, toisaalta mun työ on fyysistä..joskus otan useamman kerran peräkkäin jos hierojan milestä yksi kerta ei riitä.

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Jos mulla on ollut niskat tosi jumissa, niin on ollut sellainen olo kuin olis vähän huppelissa ;)
Pitää muistaa juoda paljon hieronnan jälkeen ja mä ainakin itse tykkään rentoutua. Joskus tein sen virheen että menin suoraan töihin (iltavuoroon) ja se kyllä kostautui...ei jaksanut keskittyä töihin, olis tehnyt mieli vaan pötkötellä ja nauttia hyvästä olosta. Mä käyn aina urheiluhierojalla koska tykkään että hierotaan kunnolla.

Tuo juominen pitää tosiaan muistaa.

Eikös kaikki ole urheiluhierojia, eikös se ole se alin tutkintonimike? Siitä sit erikoistutaan esim fysioterapeutiksi?

Nukkuminen voi myös tehdä vähän kipeää kun hartioita on oikein murjottu, mutta kyllä se siitä. Jos oot tosi jumissa, niin kannatta varmaan käydä useammin hierojalla, yksi kerta ei useinkaan auta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:

Tuo juominen pitää tosiaan muistaa.

Eikös kaikki ole urheiluhierojia, eikös se ole se alin tutkintonimike? Siitä sit erikoistutaan esim fysioterapeutiksi?

Urheiluhieroja hieroo monipuolisemmin kuin tavallinen hieroja (klassinen). Ei ole sama asia.

Eikös kaikki ole urheiluhierojia, eikös se ole se alin tutkintonimike? Siitä sit erikoistutaan esim fysioterapeutiksi? [/quote]

Urheiluhieroja hieroo monipuolisemmin kuin tavallinen hieroja (klassinen). Ei ole sama asia. [/quote]

Siis hieroja ja fysioterapeutti on ihan eri tutkintoja.Hieroja voi sitten halutessaan erikoistua urheiluhierojaksi.Fysioterapeutin koulutuksessa on klassista hierontaa tosi vähän,tosin on muuta manuaalista käsittelyä sitten enemmän,minkä käsittelyssä kävijä voi ehkä mieltää hieronnaksi.

Yhteistyössä