mihin vanhat pyyhkeet ym

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mihin kannattaa vanhat pyyhkeet antaa. Tai siis minne voi kun roskikseen on liian hyviä. Muuten vaan nyt kaappeja tyhjennän, on nääs liikaa eikä tavara kierrä.
Vaatteet vien Konttiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mihin kannattaa vanhat pyyhkeet antaa. Tai siis minne voi kun roskikseen on liian hyviä. Muuten vaan nyt kaappeja tyhjennän, on nääs liikaa eikä tavara kierrä.
Vaatteet vien Konttiin.

miksei niitä vois antaa kirpparille? tai itse käytän saunassa peflettinä

Monilla paikkakunnilla ainakin eläinsuojeluyhdistykset / löytöeläintalot ottavat mielellään vastaan kaikkia peittoja, pyyhkeitä ym.

Kiitos muistutuksesta. Vanhat koiran tavarat kai kelpaa sinne myös.

Alkuperäinen kirjoittaja myy:
Vaatteet vien Konttiin.

miksei niitä vois antaa kirpparille? tai itse käytän saunassa peflettinä

Niitä pyyhkeitä on PALJON. Olen säästänyt jo lili 15 vuotta ja aina ostanut vaan lisää ja lisää. Mutta eläinkotiin nyt päätinkin ne antaa.

Meillä kulahteneita pyyhkeitä käytetään marsujen häkissä "kuivikkeena" , vaihdan pyyhkeet jtpvä. Pesen ne kerran viikossa koneessa. Helppoa =) . säästyy rahaakin, kun ei mörttiä tartte ostaa.

Meillä niistä (kuten myös paidoista ja joistain muistakin vanhoista vaatteista) tehdään siivousrättejä. WC:n pesu sujuu näpsäkästi kun on kestävä rätti kourassa.... Ikkunoiden pesussa/pyyhkimisessä ovat hyvänä apuna.

Yhteistyössä