Mihin ulkonäössäsi olet tyytyväinen ja mihin et? Gallub =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja caniche fan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

caniche fan

Jäsen
04.02.2009
171
0
16
Eli Mainitse jokin kohta/asia mihin olet kehossasi tyytyväinen ja mihin et? Ja perustele hieman....

Itseltä tätä kysyttiin ja ja siksi jäin miettimään.

Itse taidan pitää eniten vatsastani ja siitä että olen siro edelleen kolmen lapsen jälkeen. Ei ole yhtään raskaus arpea missään, eikä vatsamakkaroita ollut ikinä. Synnytysten jälkeen olen ollut melkein heti normaalipainossani eli 50-52kg vaikken ole yrittänyt laihuttaa tms. Saan syödä mitä vaan mutten liho.

Itse en ole tyytyväinen hiuksiini, ihooni ja kasvoihini. Rinnat voisivat myös olla isommat kuin A kupit. Minulla on aina ollut hennot hiukset ja näppylöihin taipuva iho.

On mielenkiintoista lukea mitä mieltä ihmiset ovat itsestään....

Nyt kun olen kesällä lopettanut kynsien pureskelun, pidän kynsistänikin(ennen inhosin niitä)

Valitettavasti tässä 27v aikana olen tullut erittäin sinuiksi itseni kanssa. En muuttaisi mitään. :snotty:

Olen tyytyväinen ihooni koska ei pukkaa finnejä tms. En pid nykyisestä painostani koska se on keräytynyt raskauden jälkeen keskivartalolle (reidet, peppu maha). Olen tyytyväinen kuitenkin etten ole liika lihava, ja kilot saa kyllä kuriin =)

Tykkään myös hiuksistani ja silmistäni.

Minulla on ihanat, pitkät ja paksut hiukset ja kauniit kasvonpiirteet, virheetön ja finnitön iho ja vartalo on suhteiltaan tasapainoinen.

Minua on vaan hiukan liikaa joka kohdassa. 7 kilon karistus kun tulevalla viikolla syntyvän imetys on ohi lienee tarpeen. Tai ihmeessäkö sen tietää, iltatähden aikana imetys vei aika sopivaan tilaan.

No jos yleisemmin ajatellaan niin olen tyytyväinen siihen, että lihasta löytyy vuosien salitreenin ansiosta. Tyytymätön olen siihen, että lihasten päällä on muutama ylimääräinen kilo rasvaa :)

Jos pienempiä osia ajatellaan, niin olen tyytyväinen kasvoihini ja tyytymätön vatsan/lantion seutuun. Kasvonpiirteet ovat hyvät, eikä ylimääräinen tavara koskaan kerry kasvoihin. Naamastani ei siis näe, minkä kokoinen olen. Kaikki kertyy siis vatsaan ja lantiolle.

Nenän muotoon en ole tyytyväinen enkä löysään ihoon mitä on hieman kaikkialla tällä hetkellä kun paino pudonnut nopeasti.

Olen tyytyväinen jalkoihini polvesta alaspäin, kapeat nilkat ja muutenkin sirot jalat mutta kuitenkin sopivan lihaksikkaat pohkeet joilla on hyvä muoto.
muoks. Olen tyytyväinen myös siihen miten läski on kroppaani kertynyt ja kasvojen piirteetkin on ihan kivat.

en ole oikein tyytyväinen mihinkään..
nenä on iso, hiukset kamalat ( mulla on pälvikaljua )
olen ylipainoinen ja mulla on kauhea maha..
lisäksi mulla on tulehtuneen karvatupet eli jalta ja kädet on punaisia näppylöitä täynnä..

Pidän kasvoistani, sekä vatsasta ja käsistä. Takamus sais olla pikkasen pienempi, raskauden jälkeen se jäi noin isoks :D Ja tissit, voi elämä miten ne voi olla rumat. 12 vuotiaallakin on isommat :/ Mut silmissä siintää se, kun makaan kirurgin pöydällä ja takamuksesta imetään rasvat rintoihon, eikös ne oo suomessa alkanu vuosi sitten tekeen sellasta?? En tiedä sit paljo maksaa. Hiukset sais olla paksummat.

Todennäköisesti tulen olemaan tyytymätön rintoihini jahka imetys loppuu. :whistle:
Nyt olen tyytymätön peppuuni, koska haluisin timmin pikkupepun.. perhana, että on hankala aloittaa reenaamista.. :(
Tukkakin saisi olla paksumpi ja parempi kuntoisempi, vaikka se monen mielestä on paksu.
Ja reidetkin hoikemmat. :D

Tyytyväinen olen massuuni, selkääni, hiuksiini osittain ja naamaani. =) Tietty olisihan noissakin parannettavaa, mutta ihan ok olo niistä. Ainiin silmistäni olen aina ollut ja tulen varmaan aina olemaankin kaikista iloisin ja ylpein. :)

Muoks.. no tulipas hymiöitä..

Tykkään eniten hiuksistani ja silmistäni. :) Hiuksista siksi, että ne on ihanan pitkät ja paksut, väri kyllä saisi olla luonnostaan blondi, mutta en valita. Kasvoihini olen suht tyytyväinen, iho ei ole aina kovin hyvä (atooppinen), mutta olen tottunut siihen. Tällä hetkellä eniten ulkonäössäni ärsyttää kaksoisleuka, pömppömaha ja yleensäkin tämä lievä ylipainoisuus. Onneksi sille asialle voi tehdä jotain. :) Jalat on muuhun kroppaan nähden hoikat, niistä pidän. :D

Kiva huomata kuinka paljon ihmisiltä tulee myös positiivisia kommentteja itsestään =)

Minulla on ollut aina huono itsetunto ja olen aina pitänyt itseäni rumana. Olin koulukiusattu ja isä ns narsisti, joka haukkui jatkuvasti ja arvosteli. Nyt olen alkanut yrittää nähdä itseni omin silmin ja yritän pitää/hyväksyä itseni sellaisena kuin olen.....

Mulla on hyvä peffa ja minusta on kiva olla pieni ja siro. Mahakin on ihan ok. Silmät on aika isot. :)

Tissiä sais olla enempi, iho parempi ja hampaat nätimmät. Muutamaa kiloa kaipaisin muutenkin lihasten muodossa.

Olen tyytyväinen kokonaisuudessaan tähän kaikkeen. Tisseistäni tykkään erityisesti ja sääristä.

Siihen en ole tyytyväinen, että selkärankani on hieman vino.

mä pidän hiuksistani ja silmistäni. ja kasvojeni muodosta. iho saisi olla parempi.
rinnat on hyvän kokoiset,mutta on arpia.
olen tyytyväinen pituuteeni ja siihen että olen tiimalasi vartaloinen.
silti haluisin olla hoikempi vaikka bmi on 21. haluisin laihtua alakropasta.

pidän silmistäni koska ne ovat suuret, ja käsistäni jotka ovat pienet ja kynsistäni koska ne kasvavat luonnostaan kapeiksi
en pidä perunanenästäni, pelikaanimaisesta kaksoisleuastani, rinnoista, vatsastani ja leveästä mutta litteästä ahteristani

Yhteistyössä