Mihin Tylypahkan tupaan sinut olisi 11-vuotiaana lajiteltu tämän perusteella?

  • Viestiketjun aloittaja Assburger
  • Ensimmäinen viesti
Assburger
Rohkelikko

Ehkä kuulut Rohkelikkoon, jos
sydämmes urhoollinen on,
on sinulla ritarin uskallus
ja olet kumman peloton.

Luihuinen

Tai voihan olla että Luihuisesta
sä löydät ystävät aidot.
Ovelat velhot ei keinoja kaihda,
ovat tarpeen kaikki taidot.

Korpinkynsi

Kenties viisas Korpinkynsi
on koti sun alttiin mielen.
Siellä älykkäät ja terävät oppii
yhdessä taikuuden kielen.

Puuskupuh

Ehkä on luontosi rehti Puuskupuh,
sinuun aina voi luottaa,
ei malttisi petä ja aherrus sulle
vain silkkaa iloa tuottaa.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
vierailija
En mihinkään. Jos olisin syntynyt velhomaailmaan, niin olisin ollut surkki tai omannut niin vähän taikavoimia, että en olisi päässyt edes ensimmäistä luokkaa Tylypahkassa läpi.
 
Tylypahkassa varmaan siirrytään yhteistupiin tyttöjen ja poikien kesken kuten Suomen armeijassakin. Koska tuo kummallinen hattu lajittelisi minut luultavasti Korpinkynsiin, odottaisi minua mukava aika sisäoppilaitoksessa. Hermione kämppäkaverina :love:

Edit. Ilmeisesti Hermione ei olekaan Korpinkynsi vaan Rohkelikko. Väärin lajiteltu, hattu. :mad:

 
Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: Lispetti
Jonkinlainen yhdistelmä kaikista + jonkin verran muistutin lapsena myös häntä jonka nimeä emme mainitse.😑
 
  • Surullinen
Reactions: Lispetti
Teit omasta mielestäsi "kepposia" eli olit koulukiusaaja?
Vai olitko tyttöjen /naisten tapaan ovela ja valjastit muut asialle?
Tein kepposia, mutta en ollut koulukiusaaja. Menin aina heikomman puolelle! Ja teen sitä edelleen jos jossain näen sellaista.
Urani koulukiusattuna jäi myös äärimmäisen lyhyeksi koska uskalsin haastaa isommankin ja osuin joka kerta.
 
  • Rakkaus
Reactions: m1es
@m1es

räjäyttelin postilaatikoita, heitin vesikasseja kerrostalon parvekkeelta korkealta ihmisten viereen, kannustin kavereita huonoille teille: muun muassa houkuttelin uskovaisen naapurin lapsen polttamaan isäni nortteja, soitin pilapuheluita ja aiheutin hämminkiä senssilinjoilla tilaamalla muun muassa naapureille seksitteffejä, huijasin koulussa kokeissa ja kaikessa missä pystyin, jaoin vanhoja mainoksia lehtiroskiksesta ihmisille josta se ajatus sitten lähti ja aloin jakamaan tuoreita mainoksia 14-vuotiaana, keräsin eri firmoista ilmaisia kortteja kirjoitin niihin kaikenlaisia seksuaalisävytteisiä juttuja/törkeyksiä ja jaoin niitä ihmisten postiluukkuihin.

Noh, onhan noita. Sen siitä saa kun jättää lapsen ilman valvontaa! Mulla oli energiaa ja ideoita vaikka kuinka paljon. Joku harrastus olisi ehkä ollut ihan hyvä, ajoissa, eikä vasta sitten kun aloin saada järkeä päähän!🤷‍♀️
 
  • Haha
Reactions: ruuttis
En ikinä unohda kun isäni näki ne kirjoittamani kortit mitä en jaksanut enää jakaa, vaan olin jo uusissa kolttosissa! Ne olivat harmillisesti jääneet olohuoneen päydälle. Isäni ei pitänyt tulla kotiin kuin vasta myöhään illalla.

Yhdessä luki osapuilleen näin:
Haluamme harrastaa sinun kanssa seksiä, tule meille x päivänä klo x!
Terveisin (ovinumero tähän) naapurin neitseelliset naikkoset.🫣

Puna nousee poskklle vieläkin!😳
 
  • Haha
Reactions: m1es
@m1es

räjäyttelin postilaatikoita, heitin vesikasseja kerrostalon parvekkeelta korkealta ihmisten viereen, kannustin kavereita huonoille teille: muun muassa houkuttelin uskovaisen naapurin lapsen polttamaan isäni nortteja, soitin pilapuheluita ja aiheutin hämminkiä senssilinjoilla tilaamalla muun muassa naapureille seksitteffejä, huijasin koulussa kokeissa ja kaikessa missä pystyin, jaoin vanhoja mainoksia lehtiroskiksesta ihmisille josta se ajatus sitten lähti ja aloin jakamaan tuoreita mainoksia 14-vuotiaana, keräsin eri firmoista ilmaisia kortteja kirjoitin niihin kaikenlaisia seksuaalisävytteisiä juttuja/törkeyksiä ja jaoin niitä ihmisten postiluukkuihin.

Noh, onhan noita. Sen siitä saa kun jättää lapsen ilman valvontaa! Mulla oli energiaa ja ideoita vaikka kuinka paljon. Joku harrastus olisi ehkä ollut ihan hyvä, ajoissa, eikä vasta sitten kun aloin saada järkeä päähän!
Olit ainakin ylivilkas, mutta teitkö tuota kaverien kanssa vai yksin? Oliko tarkoituksena huomion saaminen (vaikka et sitä itse olisikaan myöntänyt)?

Minä olin vilkas mutta kiltti, naisopettajien (ja yläluokkien tyttöjen) suosikki.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Olit ainakin ylivilkas, mutta teitkö tuota kaverien kanssa vai yksin? Oliko tarkoituksena huomion saaminen (vaikka et sitä itse olisikaan myöntänyt)?

Minä olin vilkas mutta kiltti, naisopettajien (ja yläluokkien tyttöjen) suosikki.
Se oli todella jännittävää, olin kai osittain vähän niin kuin adrenalinejunkie tjtn.
Tein kepposia sekä yksin, että kaverien kanssa.

Kyllä se varmasti huomion hakemistakin oli ja sitä todella sain minne ikinä meninkään.
Kiusasin poikia ja miehiä heti kun alkoi vähän tissit kasvamaan.😬
En kuitenkaan antanut mitään. Muistan muutamiakin jotka lähtivät saatille, mutta menin vain rappuun ja vedin oven nokan edestä kiinni, rapun ovi oli siis lukossa - enkä katsonut taakseni.🫣

Minä olin myös poikien suosikki koulussa, mutta en ollut kiltti.
 
  • Haha
Reactions: m1es

Yhteistyössä