mihin tuo raha katoaa... :( kallista.

• Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti
"aapee"
[QUOTE="vieras";22612041]jep. tuttu tunne. ja tarjouksiä katsotaan ja kalliit hinnat jää kauppaan. me vissii syyää liikaa, vaikka normipainosia ollaankin[/QUOTE]

mäkin katselen hintoja, otan tarjous lihoja sun muuta joita sitten pakastan tai valmistan samana päivänä. ostan aina rainbowta tai muuta halpismerkkiä jos on mahdollista. silti menee aivan älysti rahaa!!!!

"vieras"
Samaa olen minä varsinkin viime aikoina pohtinut, että miten ihmeessä ruokakauppaan voi mennä niin paljon rahaa. Vaikka ostaa vaan ihan perusjuttuja, eikä mitään kallista, kauppaan menee aina vähintään 50-60 euroa. Ja kun laskee, että siellä kaupassa tulee käytyä kuukaudessa n. 8-10 kertaa. Eipä oikein riitä kotihoidontuki edes ruokaan :(

"aapee"
[QUOTE="vieras";22612393]Samaa olen minä varsinkin viime aikoina pohtinut, että miten ihmeessä ruokakauppaan voi mennä niin paljon rahaa. Vaikka ostaa vaan ihan perusjuttuja, eikä mitään kallista, kauppaan menee aina vähintään 50-60 euroa. Ja kun laskee, että siellä kaupassa tulee käytyä kuukaudessa n. 8-10 kertaa. Eipä oikein riitä kotihoidontuki edes ruokaan :([/QUOTE]

mä en pääse ikinä alle satasen... :(

Ego
Mä oon ihan hullu jo vertaa kaikkii kilohintoi etc...Vaikka kuin ostetaan "järkevästi" niin tuntuu että lasku aina 50 e minimissään. Sitten tuntuu että kassikaupalla ruokaa mutta kun purkaa ne ,niin ihan kuin ei silti ois mitään jääkaapissa: / . Mä varmaan pakkaan väärin :D

5+2+lemmikit
Mulla menee joku 60 euroa viikossa rahaa ruokaan, vaikka hyvin syödään. Meitä on kylläkin vaan minä+mies ja 1 vuotias.
Niin, mutta paljon on eroa sillä:
-montako lasta on, ja minkä ikäisiä
-syövätkö perheen aikuiset esim. töissä.

Meillä on 5 lasta ja 2 aikuista, työpaikkaruokailua ei ole. Ihan vähintään menee viikossa satanen ruokakauppaan vaikka ruuat tehdään itse ja pakastin pursuaa marjoja, sieniä jne.
Meillä tosin 3 isompaa lasta, ja nehän syövät hiukan erimäärät kun pienet.

Kyllähän ruokakauppaan sitä rahaa menee paljon, vaikka miten käyttää kausituotteita, ostaa isoja eriä ja tekee paljon itse. Sinällään yksittäiset tuotteet eivät ole kalliita, mutta kun niitä tarvitaan määrällisesti niin paljon niin kyllähän tosiaan summa on välillä pöyristyttävä. Vielä sekin, että tuntuu ettei mene kun pari päivää ja jääkaappi alkaa olla tyhjä...(pyrin käymään vain kerran viikossa kaupassa, yleensä käyn toisenkin kerran mutta haen vain maitoa, hedelmiä yms)

Yhteistyössä