Mihin tosi-tv -ohjelmaan osallistuisit ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Jos jostain käsittämättömästä syystä niin olisi pakko tehdä, niin mihin tosi- tv -ohjelmaan osallistuisit/missä luulisit itselläsi olevan parhaimmat onnistumismahdollisuudet ?

Ja itsehän varmaan menisin johonkin suomen surkein kuski -kilpailuun. Luulisi kymmenen vuotta poissa auton ratista olevan tarpeeksi tekemään ajotaidoista tarpeeksi huonot.

Joku vähän erilaisempi kokkausohjelma vois olla mulle passeli. Vaikkapa päivä merellä. Ja sit merikaalista, ruohosipulista ja kalasta sapuskat. Tai metsästä sieniä ja marjoja. Navetasta maito käsin lypsäen ja munat keräten.

Toki sit sais käyttää myös muita raaka-aineita mutta pääraaka-aineiden pitisi olla itse hankittuja.

• Tykkää
Reactions: päätön
Unelmien poikamiestyttö...no eikun "Haluatko miljonääriksi"-ohjelmasta tykkäsin kun mulla on aika hyvä yleistieto. Olisin voittanut usein aika hyvän summan.

Master Chef

Survivor! Vaikka tiedän etten pärjäisi yhtään, koska en ole mikään peluri.

Joku kokkiohjelma olisi ihan viimeinen mihin osallistuisin. Joku Haluatko miljonääriksikin nyt voisi mennä, mutta koska en osaisi vastata varmaan yhteenkään kysymykseen niin taitaisi tulla hukkareissu. :D

Hauskoihin ohjelmiin olis kiva päästä eli tyyliin Hullut Japanilaiset tai Wipeout.

Toinen olis keräilytyylistä kiertelyä tyyliin amerikan kovimmat keräilijät. Keräileminen kun on verissä.