mihin te tungette kaiken pyykin kuivumaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ChEERS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ChEERS

Aktiivinen jäsen
08.11.2008
1 145
0
36
mun pitäis pestä kolme koneellista pyykkiä, mut kuivuun mahtuu vaan koneellinen, ehkä tunkemalla kaks. kattonarut on käytössä ja ovenpäälliset ja silti loppuu tila kesken.

kuivuria ei pysty nyt hankkiin kun ei se mahtuis kun koneen päälle ja meillä on päältä täytettävä kone... :/

Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:
mun pitäis pestä kolme koneellista pyykkiä, mut kuivuun mahtuu vaan koneellinen, ehkä tunkemalla kaks. kattonarut on käytössä ja ovenpäälliset ja silti loppuu tila kesken.

kuivuria ei pysty nyt hankkiin kun ei se mahtuis kun koneen päälle ja meillä on päältä täytettävä kone... :/

kuivuri meil, ja löytyy eteisest ;) ei sen pakko aina kylppäris olla. Kaverillaki kuivuri makkarissa:P

Se on kyllä vaikeeta, varsinkin jos vaihdettu lakanat (5 sänkyä) ja siihen päälle normipyykki, mitä joka päivä tulee koneellinen, ei mahdu millään kerralla kuivumaan, onneksi on tuo kuivaushuone talossa :/

tähän kämppään ei mahdu eteiseen eikä minnekää muuallekaa kuivuri -paitsi siis sinne pesukoneen päälle.
mä en tosta meidän pesukoneesta sais paljon paskaakaan kun 5vuotta jo palvellut.
ei ole varaa ostaa tornia lähitulevaisuudessa :/

Saunassa kuivatan ja jätän oven ravolleen, että ilma kiertää. Lisäksi kuivatan pyykit telineellä.
Näihin kahteen paikkaan mahtuu vain yksi koneellinen pyykkiä (koneeseen mahtuu 8kg)

Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:
tähän kämppään ei mahdu eteiseen eikä minnekää muuallekaa kuivuri -paitsi siis sinne pesukoneen päälle.
mä en tosta meidän pesukoneesta sais paljon paskaakaan kun 5vuotta jo palvellut.
ei ole varaa ostaa tornia lähitulevaisuudessa :/

katsele huuto.netistä,sielt saa halvalla! esim. erikseen... itse ostimme todella toimivan ja hyvän koneen sieltä 100e:lla (kuivurin) ja sit eriksee päältätäytettävä pesukone sieltä myöskin ni ei varmaa tuu maksaa ku 200 e tai hieman yli:)

Valmiista pesutorneista saa kyllä maksaa reilusti enemmän:)

Meillä on tämän tyylinen pyykkiteline, paitsi Kodin Ykkösestä ostettu:
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/80119043

Siitä saa pyykin mukaan käännettyä esille noita ritilöitä mieleisensä määrän, voi myös pitää "puolikkaana" jne, oon tykännyt kovasti.

Anoppi olis ostanut kuivurin, mutta koska pyykin saa kuivaks ilmaiseksikin (ei sähkön kulutusta), pyysin sillä rahalla muuta. Mä maksan sähköstä jo ihan tarpeeks ilman kuivureita, on kuinka näppärää tahansa, sitä paitsi en uskaltanut taloyhtiön kuivuriinkaan laittaa exkämpässä kuin pyyhkeet, lakanat ja alusvaatteet. Kutistuu ja kuluu..

meilläkin on kuivuri. Itsekin aikoinaan olen kuivaillut ilman kuivuria ja oli yhtä tuskaa. Ja lisäksi aivan kauhean näköistä kun pyykkitelineitä on siellä sun täällä.

Joskus vien tän talon kuivaus huoneelle pyykkejä jos on kauheesti pyykkejä. Yleensä lakana pyykit vien sinne.
Mut monesti ovien päällä, pattereilla ja kahdella kuivaustelineellä on pyykit kuivumassa.

Meillä on kuivausrumpu, 3 pyykkitelinettä ja lisäksi paidat henkareihin suihkuverhotelineeseen, sekä lakanat meillä aika usein ovenkarmeilla... Näin on pakko..Kuivauskaappi olis unelma B)