Mihin te laitatte vanhat lehdet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bouli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bouli

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
4 072
0
36
Meillä kauhea kasa vanhoja kaksplus,vauva-lehti.meidän perhe sun muita lehtiä joilla ei tee mitään mutta ei niitä viitsi laittaa jätepaperiinkaan vai laitatteko te?Olen kavereille ja muilla koittanut antaa mutta kaikille melkein tulee samat lehdet.Entiseen töihinkin olen vienyt mutta sinne nyt taas tulee kaikki lehdet jo suoraan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotinatsi:
kiertoon menee täälläkin, heti kun on luettu. aikaisemmin säilöin niitä ja muuttaessa sen kyllä huomasi :laugh:

Juu itsekkin huomannut sen juuri kun muutimme
:whistle: ja mä olen niitä antanut mutta nykyään kaikille tulee jo nuo lehdet munkin kaveripiirissä niin kukaan ei tartte.

Voi, laittakaa ihmeessä esim jonnekin nettiin ilmoitusta että saa tulla hakemaan kotoa ilmaiseksi. Mulla ainakin on paljon tuttuja joilla ei ole varaa tilata lehtiä kotiin ja olisivat todella iloisia jos jostain saisivat lukemista (niin äidit kuin lapset).

Mä joitakin lehtiä heitin keräykseen ennen mutta nyt olen huomannut että kiinnostuneita löytyy kyllä lehdille. Eräs kaveri laittaa myös mulle kiertoon lehtiään ja mä laitan taas eteenpäin. :)

Ei teillä päin ole lähetysavun tai pelastusarmeijan kirpputoreja, kierrätyskeskusta? Niihin voi lahjoittaa kaikenlaista ja niistä myydään edullisesti asiakkaille eteenpäin. Itse ostan kaikki lehteni sellaisista paikoista, meille kun ei mitään tule tilaamalla kotiin. Älä ihmeessä paperinkeräykseen laita, kyllä jostain niille varmasti löytyy lukija! Laita jonnekin ilmoitus, nettiin tai kaupan seinälle, että lahjoitetaan lehtiä. Asutteko kerrostalossa? Rappukäytävässä voisi pitää pahvilaatikkoa, johon laitetaan luetut hyväkuntoiset lehdet ja halukas voi ottaa siitä. Olen nähnyt paljon tällaisia. Kaikissa kerrostaloissa olisi jätekatoksessa muutenkin hyvä olla kierrätyspöytä, jonka olen nähnyt vain yhden tuttavani talossa! :)

Meille ei tule mitään lehteä. Paperinkeräykseen laitan ne, joita ostelen kaupasta silloin tällöin. Harmittaa tosin joskus, kun o nkivoja juttuja ja kuvia. Mutta ei voi säilyttää kaikkea.

Mä olen vienyt hammaslääkärin odotustiloihin, kysymättä. Siellä oli loppuunluettuja naistenlehtiä ja valikoima onneton. Valitut palat (12 numeroa ) oli muuten lähes kadonnut kolmessa kuukaudessa; jotkut eivät malttaneet jättää juttua kesken....

Yhteistyössä