Mihin tarvitaan miestä?

Osaan /pystyn itse....

* Viemään auton huoltoon (renkaat, öljyt, korjaukset)
* Vaihtamaan lampun kattoon (+ muutkin kotikorjaamiset)
* asentamaan digiboxin (+ ostamaan tietokoneen, kameran, ...)
* kasaamaan kirjahyllyn (+ vastaavat ohjekirjan avulla)
* tyydyttämään itseni omatoimisesti (ehkä heikot kokemukset aiemmin, mutta ei jaksa lähteä haromaan ja etsimään "täydellistä")
* hakemaan juttuseuraa työkavereista ja ystävistä (miehiä/naisia)
* vastaan taloudellisesti hyvin itsestäni, velkainen mutta hallinnassa
* lapsillani on jo isä, oma osuuteni kasvatuksesta toimii hyvin
* en aio enää tehdä lapsia, kolme riittää, kunhan heistä pidän huolen
* minulla on koira, jonka kanssa lenkkeillä ja rapsutella sohvalla
* harrastan mieleistäni lajia, en tarvitse siihen kaveria

Mksi minulta kysellään koko ajan, onko ketään miestä kiikarissa ja työn alla?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuskin sinäkään omin käsin olet niitä lapsosia alulle laittanut!
Kuten sanoin, lapset on jo tehty, aikoinaan harkitusti ja molempien toiveesta, eli sekin puoli kunnossa. Yhdessä erottiin sovussa ja lapsista huolehditaan yhteistuumin, joten miehenmallia on tarjolla tarpeeksi.

Jos ei enempää lapsia halua, mihin miestä tarvitaan?

v
Puolisoa, miestä tai naista, ei tarvitse mitään tiettyä hommaa hoitamaan tietenkään. Vaan kumppaniksi, seuraksi, jakamaan elämää, olemaan läsnä, rakastamaan ja rakkauden kohteeksi.

Kyllä mäkin suoriudun kaikesta tarpeelisesta ihan itse, lapsia on molemmilla tarpeeksi (nykyisellä puolisollona ja minulla ei yhteisiä), mutta se elämän jakaminen yhdessä ja rakkaus on jotain muuta ja paljon enenmmän <3

Minä kyllä tarvin miestä maksamaan toisen puolikkaan talon ylläpidosta (ja talosta itsestään).

Iso puutarha on mun harrastus ja edes hyvin toimeentulevana naisena, mulla ei olisi ollut yksin tähän varaa. Näet se pihanlaittokin on kivempaa, kun siihen voi oikeasti investoida.

Minulle on kyllä miehestä enemmän seuraa kuin ystävistäni. He kuitenkin ovat kiireisiä perheitensä kanssa ja mulla&miehellä on samanlaisia intressejä esim vapaa-ajan vieton suhteen. Kotona on ihana olla...

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Puolisoa, miestä tai naista, ei tarvitse mitään tiettyä hommaa hoitamaan tietenkään. Vaan kumppaniksi, seuraksi, jakamaan elämää, olemaan läsnä, rakastamaan ja rakkauden kohteeksi.
Tässä niitä syitä.
Kyllä mäkin varmasti pärjäisin ilmankin, mutta on se kiva kun on joku jonka kanssa jakaa elämä, ilot ja surut ja niin pois päin.
Elämä olis vaan aika paljon erilaista ilman sitä suurta rakkautta.

No joo, kaippa tuosta avauksesta kuultaa läpi, että takana vähän heikompia kokemuksia.

*Sain olla silittäjä ja hellyyden antaja, takaisin ei tullut, muuta kuin koiramaista korvantakaa rapsutusta
* kuuntelijana sai kommenttia ,että pyörität asioita aivan liikaa, ei kiinnosta, jos omat suorat ratkaisut ei kelpaa
*hän rakastelun jälkeen kahden minuutin päästä unten mailla, hän onnellisena ja tyydytettynä

Ei ole tainnut osua oikea kohdalle, kaippa sen tietää kun löytää.. mutta kun tuo hakeminen, kokeilu ja sopeutuminen toiseen on aika rasittavaa henkisesti. Varsinkin sitten se elämän tasaaminen, kun tosiasiat on tunnustettu ja ajauduttu omille teille...

Yhteistyössä