Mihin tarkoitukseen tämä laihdutusosio?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi täällä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uusi täällä

Vieras
Hei,

olen vasta löytänyt tämän palstan ja nyt mietin, että minkäslaisissa tilanteissa olevia laihduttajia täältä löytyy? Onko siis lähinnä sellaisia, jotka laihduttelevat raskausajan kiloja vai onko myös niitä, jotka laihduttavat ennen raskautta tai samalla kun lasta yrittää?

Ihan vaan mielenkiinnosta! Itsellä tilanne se, että lasta yritetään ja samalla ennen plussausta ois kiva saada vielä muutama kilo pois..odotellessa :)

Tonne sokeriklubin puolella kannattaa tulla jos pudottaa painoa ennen raskautta! Siellä on muutama niin aloittanut ja plussannut sitten hetken päästä :) Sitten siellä voi muutenkin jatkaa jos on painoongelmia et saa painon pysymään kurissa odotusaikana! Katso ensimmäisen sivun ruokavalioohjeet ja aloitapa niiden noudattaminen niin jos alat odottaan niin on sitten jos valmiiksi otaksunut noi terveelliset syömistavat!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.10.2005 klo 12:38 uusi täällä kirjoitti:
Hei,

olen vasta löytänyt tämän palstan ja nyt mietin, että minkäslaisissa tilanteissa olevia laihduttajia täältä löytyy? Onko siis lähinnä sellaisia, jotka laihduttelevat raskausajan kiloja vai onko myös niitä, jotka laihduttavat ennen raskautta tai samalla kun lasta yrittää?

Ihan vaan mielenkiinnosta! Itsellä tilanne se, että lasta yritetään ja samalla ennen plussausta ois kiva saada vielä muutama kilo pois..odotellessa :)

:wave: Hei vaan ja tervetuloa joukkoon!

Tällä palstaosiolla taitaa olla meitä painon tarkkailijoita jos jossakin elämäntilanteessa. :headwall:

Minä itse olen jota kuinkin samassa tilanteessa kuin sinäkin. Eli siis ylipainossa löytyy ja toiveissa olisi raskaaksi tulo. ;)
Itse olen pinoutunut niin tuonne "SOKERIKLUBIIN" kuin "yli 80kg painaviin". Molemmista pinoista olen saanut hyviä ohjeita/vihjeitä kuin tukeakin. Lisäksi olen mukana Painonvartijoissa kirjekurssilaisena joten pisteitä laskeskelen myös. Tosin on nyt myönnettävä jotta nuo pistelaskut ovat hiukkasen huonolla pohjalla ollut viime viikon. :ashamed:
Vaan kaikesta huolimatta on paino laskenut nyt viidessä viikossa n. 2.6kg, tosin se kyllä nousi jokin viikko sitten melkein kilolla julmetun "pöhötyksen" seurauksena. :o

Mut myös minä suosittelen jotta käyt rekisteröitymässä niin siten voi "jutella" henkilökohtaisemmin. B)

:hug: :hug: :hug:

Yhteistyössä