K
"Kata"
Vieras
Kun olen palaamassa töihin, meidän tyttö on 4v 4kk ja poika 1v 8kk. Tyttö on ollut perhepäivähoitajalla siitä asti kun täytti 1v 2kk. Pojan syntymän jälkeen enää 2 pv viikossa. Tyttö on hoitajalla , koska asumme maalla niin syrjässä että naapurustossa ei ole lapsia ollenkaan. Ja hän saa lasten seuraa näin. PPH:lla kaikki lapset ovat häntä 1v tai enemmän pienempiä ja poikia, joten ikäistään tyttöseuraa hänellä ei oikein ole. Perhepäivähoitajamme on todella ihana ihminen, mutta olen kuitenkin ajatellut, olisiko tytölle parempi päiväkoti, jossa hän voisi saada ikäistään tyttöseuraa. Toisaalta poika on niin pieni, että hänellä olisi pph ihana. En kuitenkaan haluaisi viedä heitä eri paikkoihin. Olen asiaa pähkäillyt kovasti ja toisena päivänä päädyn siihen, että molemmat samaan päiväkotiin, toisaalta molemmat pph:lle ( ei kyllä ole varmuutta saisiko kyseiselle pph:lle molempia hoitoon, kun on ryhmä täynnä), joskus käy mielessä sekin, että nuorempi pph:lle ja vanhempi päiväkotiin. Osaatteko auttaa minua tässä pähkäilyssä?