Mihin pitää soittaa et sais puhelinmyynti kiellon?hermo menee ku koko ajan jotain kaupataan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
jaksa enää ees vastata.Googletin yhen numeron joka on jo viikkotolkulla soittanu(aina sama numero)ja sieltä tuli jos jonkinlaista mitä siitä samasta numerosta on ihmisille kaupattu kalsareista vakuutuksiin.Tietenki jos vastais ja sanois ei kiitos ni ne ei enää soittais mut en piruuttanikaan vastaa.

niin, paitsi että kyllä ne soittaa sulle viim. viikon päästä uudestaan vaikka nyt vastaisit ja kieltäytyisit. että mä vihaan niitä ihmisiä!!! tai siis tota myyntikikkailua, en niitä ihmisiä.. onneks mulla ei mene niin huonosti että pitäs sellasta työtä tehä. aku ankan myyjien sinnikkyys on jotain niin uskomatonta, että oon kovaäänisesti avautunukki puhelimessa.. ja silti ne soittelee!

suoramainonta kiellon voi vissiinkii tehä myös maistraattiin. Aika usein se on väestörekisteri josta tietoja saadaan. Toisaalta jos millonkaan osallistut arvontaan tai muuhun vastaavaan niin saatat päästä isonkiin rekkariin johon esto ei auta,,,

Alkuperäinen kirjoittaja cc:
suoramainonta kiellon voi vissiinkii tehä myös maistraattiin. Aika usein se on väestörekisteri josta tietoja saadaan. Toisaalta jos millonkaan osallistut arvontaan tai muuhun vastaavaan niin saatat päästä isonkiin rekkariin johon esto ei auta,,,

mä en oo mkoskaan osallistunu mihinkään enkä varmaann osallistu,Ja silti lehti kauppiaat väittää aina et olet osallistunut arvontaan jne. just joo...

Yhteistyössä