Mihin pankkiin vaihtais Samposta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
luulis,että kaikki pankit ottaa uusia asiakkaita lainoineen päivineen vastaan :whistle: mulla on ollu aina tili nordeassa,niin en osaa muista pankeista sanoa juuta tai jaata.Mutta onhan noita pankkeja..itse melkein vaihdoin sampoon,mutta tulin toisiin aatoksiin..onneks!

Mulla ei aiemmin ole ollut OP:ssä muuta kuin asuntolaina, lainanhoitotili, tiliin pankkikortti, jossa Visa. Sampon kautta on pyörinyt kaikki muu. Nyt ilmoitin, että palkka kiitos jatkossa sinne OP:n lainanhoitotilille. Siirrän sieltä sitten Sampoon sen, mitä pari suoraveloitusta edellyttää, kunnes saan ne suoraveloituksetkin OP:n puolelle. Onneksi on tuo OP:n kortti Visoineen.

Vielä lisään, että mulla on tilit OP:ssä, Sampossa ja Nordeassa. Yhtään niistä en aio lopettaa. Haluan useamman tilin ihan sen takia, että aikoinaan olin tosi tyytyväinen vanhasta kultapossutilistäni (nykyinen Sampon tili) muiden pankkien mennessä lakkoon. En halua nk. laittaa kaikkia munia samaan koriin.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Vielä lisään, että mulla on tilit OP:ssä, Sampossa ja Nordeassa. Yhtään niistä en aio lopettaa. Haluan useamman tilin ihan sen takia, että aikoinaan olin tosi tyytyväinen vanhasta kultapossutilistäni (nykyinen Sampon tili) muiden pankkien mennessä lakkoon. En halua nk. laittaa kaikkia munia samaan koriin.

Tää on hyvä pesrustelu.

Mulla itelläni yksi tili OP:ssa ja yksi Sampopankissa

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:

Näin mullakin ja asiointia jonkin verran joka tilillä. Sampopankista en asuntolainaani pois muuta, kun sain sieltä niin edullisen koron. Palkka tulee sampoon, mutta siirtelen sieltä sitten tarpeen mukaan muille tileille. Esim. nyt olen siirtänyt jo viime viikolla käyttörahat op:n tilille juuri tuon korttisekoilun takia.

Mä vaihdoin Tapiolaan. Keskittäjä-asiakkaana ei mene kuluja korteista tai nettipankista. Mulla oli myös Sampo pankissa pari tiliä, mutta kävin ne just eilen sulkeen ku ei toimi.

Minulla on tilit Tapiolassa (säästötili), Säästöpankissa (säästötili), S-pankissa (käyttötili, jotta saan lisäbonusta) ja Osuuspankissa (lainat+käyttötili). Olen samaa mieltä, ei kaikkia munia samaan koriin. Jos korkotuottoa haluaa, Tapiola/S-pankki on parhaat, muuten kyllä tuo Osuuspankki vie minusta voiton.

Alkuperäinen kirjoittaja Sandra:
Mä vaihdoin Tapiolaan. Keskittäjä-asiakkaana ei mene kuluja korteista tai nettipankista. Mulla oli myös Sampo pankissa pari tiliä, mutta kävin ne just eilen sulkeen ku ei toimi.

Niin joo ja S-pankissa on nykyisin säästötili hyvän koron takia.

Olen Sammon asiakas ja kaikki on mulla toiminut ihan hyvin. Tänäänkin vaikka uutisissa väittivät, ettei kortilla voi maksaa, mä maksoin kyllä, kolmessakin kaupassa, eikä ongelmia ollut. Ja automaatistakin nostin rahaa. En aio vaihtaa mihinkään toiseen pankkiin. Meillä on asuntolaina Sammossa, eikä mut pankit ole yhtä hyvää/halpaa tarjonneet.

Yhteistyössä