V
vieras
Vieras
Alkaa täälläkin ärsyttää. Mihis muut ootte vaihtaneet? Asuntolainaa ei oo, mutta käyttöluotto ja opintolaina on. Voikos niitä siirtää toiseen pankkiin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Vielä lisään, että mulla on tilit OP:ssä, Sampossa ja Nordeassa. Yhtään niistä en aio lopettaa. Haluan useamman tilin ihan sen takia, että aikoinaan olin tosi tyytyväinen vanhasta kultapossutilistäni (nykyinen Sampon tili) muiden pankkien mennessä lakkoon. En halua nk. laittaa kaikkia munia samaan koriin.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Vielä lisään, että mulla on tilit OP:ssä, Sampossa ja Nordeassa. Yhtään niistä en aio lopettaa. Haluan useamman tilin ihan sen takia, että aikoinaan olin tosi tyytyväinen vanhasta kultapossutilistäni (nykyinen Sampon tili) muiden pankkien mennessä lakkoon. En halua nk. laittaa kaikkia munia samaan koriin.
Alkuperäinen kirjoittaja Sandra:Mä vaihdoin Tapiolaan. Keskittäjä-asiakkaana ei mene kuluja korteista tai nettipankista. Mulla oli myös Sampo pankissa pari tiliä, mutta kävin ne just eilen sulkeen ku ei toimi.