Mihin oon onnistunu hukkaamaan uuden vaatteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äääärg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äääärg

Vieras
Ostin viikko sitten uuden neuletakin ja nyt se on hukassa :( Muutaman kerran pidin päällä ja se tuskin voi olla muualla kuin kotona, koska kaupassa vain kävin se päällä ja toppi päällä kotiin en ole voinut tulla. Tuntuu että oon etsinyt koko talon! Vinkkejä mistä teillä on kadonnut vaate löytynyt?

Jos olet parisuhteessa ja asut sen tyypin kanssa saman katon alla, niin tietenkin pahin tulee mieleen:

Entä jos puolisollasi on suhde ja tämä tyyppi on kuvitellut sen tikkurin kuuluvan panolleen. :D Tämänkö halusit kuulla?

Minkä värinen? Etsi sieltä missä on samaa väriä, jos on vahingossa jossain muiden vaatteiden kanssa. Mutta ulkovaatteista etsisin itse ekana. Tai pyykkikorista.

Kuitenkin olet varma että olet sen ostanut?

Tuttavat etsivät yks kevät puutarhakalusteitaan joka paikasta, varastot, autotallit yms. mahd. paikat, ja sitten muistivat että ai niin, eihän me muuten niitä viime syksynä ostettukaan vaikka aiottiin :D

Jospa se on ollut vaatekaapissa, pudonnut hengarista ja on nyt joko muiden vaatteiden välissä ilman hengaria, tai pudonnut vaatekaapin pohjalle näkymättömiin? Mulla on kaksi kertaa käynyt noin, ja olen ihan paniikissa etsinyt. Tuo onnistuu, varsinkin jos vaatteet ovat hengareissa toooosi tiukasti, kuten mulla, kun tilaa on vähän.

Yhteistyössä