mihin mun pieni tyttäreni hävinnyt.. :(

  • Viestiketjun aloittaja yh-äippä
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ei sitä menkkojen myötä miksikään muutu. Itsellä alkoi kans 11v ja harmitti hirveesti kun se haittasi kaikkia kiipeilyleikkejä ja muita kun oli sellanen epämukava olo siteen kans. Ihan olin pikkutytön vartaloinen silloin ja koin itseni selkeesti lapseksi, tuntui tosi hölmöltä että menkat alkoi.
 
Mulla myös alkoi 11v ja siskollani jo 10v olenkin ajatellut nyt alkaa juttelemaan tytölle että voivat tosiaan alkaa pian! Kyllä se kuitenkin muuttaa asioita ja pitää huolehtia hygieniasta paremmin, toivottavasti tyttöni itse ei muutu :)
 
vieras
ei ne menkat ja ulkonäkö kulje käsi kädessä henkisen kasvun kanssa. Vaikka näyttäis marilyn monroelta, ei vältäämättä ole vielä pitkään aikaan valmis mihinkään seurustelujuttuihin.
Mulla alkoi menkat 10v, vaikka en ole vielä 30 veekään niinsanotuissa teinin mitoissa, lue olen pieni ja siro.
 
Boogyman
Juu samaa olen todennut....15v jo...mun pieni vauva. Niin ja meidän suvun akoilla on alkanut menkat 9vuotiaana...myös tytölläni. Tosin hänen kohdallaan jouduttiin hormooneilla siirtämään niitä kaksi vuotta. eli nyt on lopetettu lääkitys.
 

Yhteistyössä