Mihin matkalle 3v, 6v, 8v ja 10v kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja reissuunko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

reissuunko

Vieras
eka etelänmatka tiedossa. Minne mentäis? :) Ja ollaan 400km Helsingistä joten maakuntalentokin olisi ihan jees....

Ja miten saadaan kaikki mahtumaan samaan huoneistoon, kun mitä olen vilkuillut niin tuntuu ettei näin isolle porukalle ois huoneita?

Riippuu siitä milloin olette menossa (mihin vuodenaikaan)ja mitä haluatte tehdä. Yks vaihtoehto on varata halpaennot esim Ryanairilta ja itse majoitus esim Interhomen kautta. Silloin saatte ainakin riittävän ison huoneiston. Toinen vaihtoehto (jos valmismatka on pakko saada) että sä oot toisessa huoneessa 2 lapsen kans ja mies toisessa 2 lapsen kans.

eka etelänmatka tiedossa. Minne mentäis? :) Ja ollaan 400km Helsingistä joten maakuntalentokin olisi ihan jees....

Ja miten saadaan kaikki mahtumaan samaan huoneistoon, kun mitä olen vilkuillut niin tuntuu ettei näin isolle porukalle ois huoneita?

Kohdetta en osaa suositella, pitäisi edes vähän tietää, mistä tykkäätte.

Tuolla porukalla varmaan syytä varata jo pari huonetta. Niitä saa monissa paikoissa väliovellakin. Isommat lapset yhteen huoneeseen ja vanhemmat ja 3-vuotias toiseen.