Mihin mä otan ensin yhteyttämä en jaksa enään lapseni kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "väsynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"väsynyt"

Vieras
Mä olen niin voimaton jo.Perheen 12v terrorisoi koko perhettä.saa kamalia raivopuuskia,paiskoo tavaroita hajottaa kaiken,eilen repi ovensa irti.Mikään ei auta.
Huonetta ei saa siivottua se on niin järkyttävä ruoantähteitä,tavaraa,revittyjä tavaroita lattialla.
Mä en enään vaan jaksa.Tän vuoden olen kattonut tätä touhua ja mistä mä haen apua???

[QUOTE="hyy";22539312]tässäpä näita lapsentahtisesti kasvatettuja taas.[/QUOTE]

Puhunet itsestäsi kun osaat noinkin rakentavasti suhtautua apua pyytävään ihmiseen :-/ Kurkistapa peiliin ennen kuin tulet jakamaan kasvatusvinkkejä! Hienoa että ihmiset uskaltavat pyytää apua! Tsemppiä ja toivottavasti asiat selviää :-D

Tuota ei sun tarvi sosiaalitoimistton soittaa :) Soita neuvolaan tai kouluterkalle... Sieltä sitten ohjaavat teidät oikealle asiantuntijalle joka voi teitä auttaa... Onko koulussa ongelmia voisko koulukuraattori olla yksi vaihtoehto minne poika vois mennä jutteleen..?

[QUOTE="hyy";22539312]tässäpä näita lapsentahtisesti kasvatettuja taas.[/QUOTE]

Hoh, kuule mulla ainakin on lapsentahtisesti kasvatettu koululainen ja rauhallisempaa ja
hienompaa lasta saa hakea!!
Tässä on nyt jotain muuta.

Kaikki muut on ihan eri maata.Rauhallisia lapsia.Mutta esikoinen on ihan mahdoton.Joku on nyt pielessä koska käytös on muuttunut noin rajusti.
Jos teen lastensuojeluilmoituksen ni saanko mä siitä toimistosta ikuisen vaivan?

Uusimmat

Yhteistyössä