Mihin läskikeskustelu katosi, just olin lukemassa niin hävisi koko keskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Beep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Beep

Vieras
Miksi näitä pitää poistaa? Eikö se, että mahdollisimman moni näkee kuinka järkyttäviä sammakoita eräät päästelee, ole pahin rangaistus heille. Julkinen häpeä.

hyvä että meni =)

mä mietin usein sitä, että mitä tää "anonyymiys" netissä saa aikaan..
jos tosiaan me, tää palstaporukka, istuttais nyt just saman pöydän ääressä, niin sanoisiko ihmiset päin naamaa näitä samoja asioita???
mä olen tottunut siihen, että kirjoitan tänne niin kuin voisin sanoa päin naamaakin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hyvä että meni =)

mä mietin usein sitä, että mitä tää "anonyymiys" netissä saa aikaan..
jos tosiaan me, tää palstaporukka, istuttais nyt just saman pöydän ääressä, niin sanoisiko ihmiset päin naamaa näitä samoja asioita???
mä olen tottunut siihen, että kirjoitan tänne niin kuin voisin sanoa päin naamaakin?

Mää olen joskus saanu niin törkeitä päin näköä kiloistani että en ihmettele jos tuo ääliö oiskin joku noista räkyttäjistä...Toiset kehtaa latoa naamakkainkin.

Se oli törkee ketju :x "Mä vihaan läskejä, mutten opeta sitä lapsille!" Tuon kirjoitti joku ?Vanilla
Åbo kuulosti inhoovan kans... ja monimoni muu... Onneksi katos!! :/

Mun mielestä jokainen nainen saa valittaa joskus ulkonäöstään, näytti se miltä tahansa, kuuluu ihan naisen oikeuksiin. Saa valittaa vaikka huonosta miehestään, vaikka ei eroa siitä, saa valittaa isosta perseestään, läskeistään, ihan mistä tahansa. Ei ole mun ongelma jos joku valittaa AINA. Seuraakin voi vaihtaa.

Se, että tunnustaa vihaavansa, inhoavansa, niin kertoo kyllä aika paljon ihmisen henkisestä tilasta. Siinä ei ole sääli kaukana.

joo, täytyy munkin sanoa, että mä olen lihava, en ole koskaan saanut haukkuja päin naamaa, mutta halveksia katseita kyllä.. ja aikuiset vielä luulee, etteivät siirrä asenteita eteenpäin, hah sanon minä!!!

Yhteistyössä