Mihin laitatte vanhat tyynyt?

Meillä tai mulla on ainainen ongelma tämä mihin laitetaan vanhat tyynyt mitä tulee vuodessa ihan tuhottomasti aina.Me ollaan viety jo mökille yms yms mutta mihin ne viedään kun ei tartte,siis ihan kaatopaikalle vai?
 
vieras
Mun mies ottaa meillä vanhat tyynyt. Pitää niitä tuossa vanhemmassa traktorissa kun on huono selkänoja ja varmaan käyttää myös ammunnassa jonain tukena. Harvoin tarttee kaatopaikalle viedä.
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:
Meillä tai mulla on ainainen ongelma tämä mihin laitetaan vanhat tyynyt mitä tulee vuodessa ihan tuhottomasti aina.Me ollaan viety jo mökille yms yms mutta mihin ne viedään kun ei tartte,siis ihan kaatopaikalle vai?
TULEE TUHOTTOMASTI????! :eek:

KUINKA usein oikein vaidatte tyynyt? Kerran viikossa uudet?

Vinkki; ne voi pestä koneessa, aina ei tarvi uusia ostaa.
 
juu siis minä pesen koneessa aina tyynyt mutta mulla itsellä on käytössä jo 4 tyynyä ja miehellä kaksi ja mun niskat ei tykkää jos tyynyt on liian lättyjä jo ja nyt on taas se aika kun kaikki paikat on ihan jumissa.Minä vaihdan meillä tyynyt monta kertaa vuodessa aina.Ja tuohottomasti tuli siitä kun kerralla vaihtaa vähintään sen 4-6 tyynyä ja joskus kun vaihtaa lastenkin niin tulee enemmän yhdellä kerralla.

Mökille ollaan aina viety ja joskus jopa roskikseen ja poltettu on yms yms mutta silti niitä kerääntyy ja ennen laitettiin koiralle mutta kun ei ole koiraakaan.Pitääkin ottaa selvää noista elän jutuista jos olisi täälläkin tarvetta.
 

Yhteistyössä