Mihin lähtisitte rantalomalle joulukuussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miimii"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="miimii";23301744]Ootko ollut siellä joulukuussa? Luin nettikeskusteluista, että siellä tuulee silloin paljon, pitääköhän paikkaansa..? Me oltiin lokakuussa Egyptissä ja silloin ei tuullut yhtään.[/QUOTE]

Olimme Sharm El Sheikhissä joulukuussa kaksi viikkoa ja oli erinomaiset kelit koko ajan. Ei tuulen häivähdystäkään, lämpöä noin 25 astetta.

Huonoimmat kelit tähän saakka on ollut Lanzarotella ja Furteventuralla. Sinne ei enää joulukuussa.

Goa?

[QUOTE="miimii";23301744]Ootko ollut siellä joulukuussa? Luin nettikeskusteluista, että siellä tuulee silloin paljon, pitääköhän paikkaansa..? Me oltiin lokakuussa Egyptissä ja silloin ei tuullut yhtään.[/QUOTE]

Olen. Just ennen joulua Hurghadassa, yhtenä päivänä tuuli jonkun verran muuten ihanat rantakelit =)

Kiitos vinkeistä, tutkin kaikkia vaihtoehtoja :) Lisää saa ehdottaa! Pitääpä odottaa, että Tjäreborgin Goan matkat tulee myyntiin niin saa vähän vertailla hintoja muiden matkanjärjestäjien kesken..!

Me oltiin Kap Verdellä joulu-tammikuun vaihteessa ja suosittelen, tosin etukäteen sanottiin että tammikuu on "se huonoin" kuukausi.
Mauritius on ihana, kun vaan lompakko kestää niin sinne.
Dubai, Goa, Malesia

[QUOTE="vieras";23302388]Me oltiin Kap Verdellä joulu-tammikuun vaihteessa ja suosittelen, tosin etukäteen sanottiin että tammikuu on "se huonoin" kuukausi.
Mauritius on ihana, kun vaan lompakko kestää niin sinne.
Dubai, Goa, Malesia[/QUOTE]

Oon lukenut, että Kap verdellä tuulee myös joulukuussa, kuinka teillä oli? Jopa niin kovat tuulet ettei olisi rannalla pystynyt olla? Joo mulla on näköjään joku tuuli-ongelma :D

Me oltiin joskus muinoin Egyptissä maaliskuulla ja silloin ainakin oli aika kovat tuulet. Marraskuun alussa ilmat oli siellä ihanat viime vuonna, mut meidän viikon aikana hotellimme supisti toimintaansa eli kai paras matkailukausi siellä alkoi olla ohi. Joulukuusta ei kokemusta.

Filippiineille tai Vietnamiin haluaisin lähteä. Filippiineillä yhdistelmämatka esim. Manila + Boracay tai riippuen lennoista mitä kautta lentää niin voisi olla esim. Hong Kong - Boracay, Bangkok - Boracay. Vietnamissa on kuulemma paljon aidompaa ja halvempaa kuin esim. Thaimaassa. En ole näistä mainitsemistani maista käynyt kuin Thaimaassa, mutta nuo muut kyllä kiinnostaisivat ja jonkun verran olen ottanut selvää. Yleensä tulee hieman kalliimmaksi kuin Thaimaan matkat.

Yhteistyössä