Mihin kaupunkiin sitä muuttais?? Kehuja ja vinkkejä kiitos:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailijana

Vieras
Meillä lapset 9v. 5v. ja 2v. Itse saan töitä alaltani melkein mistä vaan. Mies on metelli-alalla.
Joku kaupunki missä uimahalli ja tekemistä lapsille, siis eri urheilu mahdollisuuksia, kerhoja tms. Ihan pohjoiseen emme halua muuttaa.
Tällä hetkellä asumme uudellamaalla ja pienessä kaupungissa vajaa 10t.asukasta... Saisi olla isompi paikka;)

Sitä et kadu. Sopivan kokoinen, kivaa ja fiksua porukkaa. Hyvä elintaso. Uudet kauppakeskukset ja hyvät sosiaali- ja terveyspalvelut, lapsiperheiden asiat jne. Hyvät yhteydet Helsinkiin (reilu 2 h Pendolino-junalla ja uusi keskikaiteellinen ohitustie Mäntyharju-Heinola ja Heinola-Hki motaria vaan;)

Lahti. Sopivan etäisyyden päässä helsingistä. oon itse asunu 7v ja viihtyny. Ainoo mikä täälä ei oikein mun makuun toimi on julkinen terveydenhuolto, mutta yksityinen sitäkin paremmin.

Sitä et kadu. Sopivan kokoinen, kivaa ja fiksua porukkaa. Hyvä elintaso. Uudet kauppakeskukset ja hyvät sosiaali- ja terveyspalvelut, lapsiperheiden asiat jne. Hyvät yhteydet Helsinkiin (reilu 2 h Pendolino-junalla ja uusi keskikaiteellinen ohitustie Mäntyharju-Heinola ja Heinola-Hki motaria vaan;)

Voi, Mikkeli:) Onkin tuttua maisemaa lapsuudesta, jolloin mökkeiltiin paljon sielläpäin:) Pistämpäs korvantaakse;)