Mihin kauppaan menisit myyjäksi töihin jos olisi pakko mennä, mutta paikan saisit itse valita?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Stockalle, Keltaiseen Kettuun tai Punavuoren Peikkoon.(lastenvaatekauppoja)

Ikinä en enää kyllä menisi vaatekauppaan, jossa käy pääasiassa 50-80 v. naisia. Löytyi tietty asiallisiakin asiakkaita, mutta uskomattoman tylyjäkin yllättävän paljon. Ja jos loppuu koot kesken, tietty se on aina myyjän vika.

"lispe"
[QUOTE="niin";27127704]Stockalle minäkin, mieluiten Herkkuun. Tahdon olla töissä paikassa, josta voin olla ylpeä. Pari vuotta sitten tein sijaisuutta toiselle ketjulle ja siellä ollessa suorastaan hävetti myydä jatkuvaa "ei oota" asiakkaalle.[/QUOTE]

Mä oon, ja tykkään! Ja niin oon itekin aatellu, että JOS olen vain myyjä, niin mieluiten olen sitä sitten Stockalla..

"sasa"
Stokkalle itekin, oon ollutkin satunnaisesti. Palkka oli kielilisineen kaupanalaksi hyvä ja työkaverit mukavia. Jos saisi valita, niin mieluiten vielä alusasu- tai nuorten puolelle.

Kivijalkamyymälään tai muuhun pikkuliikkeeseen en haluaisi, koska niissä tuppaa olemaan yleensä joko älyttömän hiljaista ja tylsää tai vaihtoehtoisesti niin kiireistä, ettei asiakkaita ehdi palvelemaan kunnolla.
Saanko udella mitä tarkoittaa hyvä? onko se parempi kuin normi tessin palkka?
Mulla on 10vuoden myyjä palkka jo 12.16€. Kiinnostais vaan tietää mitä noi kielilisät niillä on?

Optikkoliikkeeseen, alusvaatekauppaan tai kenkäkauppaan. :) Ihan vaan siksi kun oon aina saanu hyvää palvelua tuollaisissa paikoissa ja oon pienimuotoinen kenkä- ja laukkuholisti. Alusvaatekauppaan, koska haluaisin auttaa ihmisiä löytämään oikean kokonsa ja tykkään kauniista alusvaatteista.

[QUOTE="sasa";27128310]Saanko udella mitä tarkoittaa hyvä? onko se parempi kuin normi tessin palkka?
Mulla on 10vuoden myyjä palkka jo 12.16€. Kiinnostais vaan tietää mitä noi kielilisät niillä on?[/QUOTE]

Tästä on jo useampi vuosi kun olin, joten en sitä tarkkaa palkkaa muista. Paremmin siellä maksettiin kuin erikoisliikkeessä, jossa oli tosin TES:n noudattamisen kanssa vähän niin ja näin.

Kielilisä on 5% tuntipalkasta per kieli eli sun tapauksessa yksi kieli toisi n. 60 senttiä lisää per tunti.

"vieras"
johonkin mahdollisimman hiljaiseen kauppaan, jossa asiakkaita vaan vähän. Kiireinen kassatyö jossain marketissa on ehkä suurin kauhistus mulle.. tietysti joku sisustus-, lastenvaate- tai harrastusliike vois olla kiva varsinkin jos osuis omaan kiinnostusalueeseen.

Yhteistyössä