mihin katosi?

• Viestiketjun aloittaja eikö enää...
  • Ensimmäinen viesti
eikö enää...
Ihmettelen mihin on kadonneet halut... Tänä kesänä ei edes minihameet jaksa innostaa, vaikka yleensä ne on saaneet ihan villiksi. Olen aika pettynyt parisuhteeseenme ja sen seksittömyyteen viime vuosina. Nyt huomasin ensi kertaa, et en kiinnostu naisista juuri ollenkaan ja jopa seksi kotona silloin harvoin, kun sitä on, on joskus vaikeaa minulle. Asia oikeasti alkoi pelottaa, sillä en tiedä johtuuko se iästä tai korvienvälistä. Ennen olen aina himoinnut naisia, mutta nyt vaihdan vaimon mieluummin vaikka olueen. Olenkin alkanut ottaa olutta yms. iltaisin, et vaimo saa rauhassa nukkua, kun mun ei tee mieli vaan nukahdan viereen muutenkin. Hoitelelen itseni tosin itsekkin muutaman kerran viikossa käsin, se sujuu helposti. Eli, voiko noin iso muutos tapahtua korvien välissä ja onko se normaalia, vai olisiko syytä käydä lääkärissä ja jos olisi niin minkä alan? Onko muilla menneet halut melkein tyystin. Laukeaminenkin on yleensä vaikeaa, sillä ei puoliveltto kalu oikein tunnu itsestäkään hyvältä... asiaa, pyydän.

hih
Se mitään sen kummempaa ole, kuin että olet sopeutunut tilanteeseen. Etkö tiedä, että meillä, no monilla ainakin, naisilla, menee niin - kun ei aikoihin ole seksiä, kiinnostuskin lopahtaa- kunnes taas saapuu uros, joka herättää naisen meissä. KOKO naisen siis... :)))

mie
Etkö tiedä että ihmisen halut hormonaalisista syistä pienenevät mitä vähemmän on toimintaa. Ja asia on myös päinvastoin: mitä enemmän aktivoit seksuaalisuuttasi, sen voimakkaampaa on hormonaalinen vilkkautesi.

Olet siis taantunut käytön puutteessa. Hanki itsellesi virikkeitä jollet halua eunukiksi.

Sama näyttää pätevän eläimiin. Uroskoirani käy ylikerroksilla, kun naapurustossa on juoksussa olevia narttuja.
Sitten kun juoksuajat on ohi (onneksi kohta) niin uroksenikin rauhoittuu. Kunnes taas...

resepti
Nykyään on paljon sellaisiakin lääkkeitä, jotka vain herkistävät, että sujuu.
Ei välttämättä ole korvienvälissä vika, toisilla menee halut vain pois ja toisilla ei. Me olémme niin erilaisia

alkuperäinen
Kiitos. Pitänee odotella tai hankkia vaimon lisäksi muita virikkeitä ettei mene halut hukkaan odotellessa. Suurin stressi tekijä on tietenkin parisuhde. Eli eikö siis olisi luonnollista pyrkiä aiheuttajasta eroon... :)

vierailija
Ihmettelen mihin on kadonneet halut... Tänä kesänä ei edes minihameet jaksa innostaa, vaikka yleensä ne on saaneet ihan villiksi. Olen aika pettynyt parisuhteeseenme ja sen seksittömyyteen viime vuosina. Nyt huomasin ensi kertaa, et en kiinnostu naisista juuri ollenkaan ja jopa seksi kotona silloin harvoin, kun sitä on, on joskus vaikeaa minulle. Asia oikeasti alkoi pelottaa, sillä en tiedä johtuuko se iästä tai korvienvälistä. Ennen olen aina himoinnut naisia, mutta nyt vaihdan vaimon mieluummin vaikka olueen. Olenkin alkanut ottaa olutta yms. iltaisin, et vaimo saa rauhassa nukkua, kun mun ei tee mieli vaan nukahdan viereen muutenkin. Hoitelelen itseni tosin itsekkin muutaman kerran viikossa käsin, se sujuu helposti. Eli, voiko noin iso muutos tapahtua korvien välissä ja onko se normaalia, vai olisiko syytä käydä lääkärissä ja jos olisi niin minkä alan? Onko muilla menneet halut melkein tyystin. Laukeaminenkin on yleensä vaikeaa, sillä ei puoliveltto kalu oikein tunnu itsestäkään hyvältä... asiaa, pyydän.
Mites kävi?

vierailija
Hei, käy lääkärillä ja pyydä testosteroniarvojen mittaamista. Miehilläkin on ns vaihdevuodet ja vaikuttaa hormonitoiminnan hiipumiseen. Se myös voi aiheuttaa alakuloa ja masennusta. En miettisi mikä minussa on vikana vaan juttelisin lääkärin kanssa. Poissulkisi fyysiset aiheuttajat.

vierailija
Voi Surkeus! Kaljaa kittaava ja masturboiva aviomies, joka ei puhu sanaakaan parisuhteestaan ja vaimosta senverran, että haluaa vaan nukkua....
Resepti tähän vaivaan on 1. Kaljan juonnin lopettaminen tai vähentäminen minimiin, mieluummin lopettaminen. Alkoholi on myrkkyä seksille ja haluttomuudelle. 2. Masturboinnin lopettaminen. 3. Vaikutus näkyy jo viikon kuluttua. Jos sinussa on miestä ryhdistäytyä. Se kyllä vaatii Kurinalaisuutta ja Kärsivällisyyttä. Ehkä myös pariterapiaa tai avioliitto neuvolaa. No ja enstecs olisi hyvä vähän jutella vaimon kanssa.

Yhteistyössä