Jäkaapissa on vaikka kuinka monta purkkia viime kesästä mustaherukkahilloo. Mihin sitä vois käyttää et sais syötyy ne? Broileriruokien kanssa on sitä syöty.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mustaherukkarahkaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vaikkapa:marjapiirakoihin marjojen sijaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Tee mustaherkkajäätelöä. Tai mä voin tehdä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:weetabixin kanssa tosi hvyää.. puuroon. lettujen kanssa
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mustaherukkarahkaa![]()
Tota voiskin kokeilla. Kuulostaa jännältä.
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Tee mustaherkkajäätelöä. Tai mä voin tehdä![]()
Ööö, kuis jätskii tehdään?
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Tee mustaherkkajäätelöä. Tai mä voin tehdä![]()
Kermavaahtoa ja hilloa ihan yksinkertaisimmillaan. Hienommassa versiossa voi olla munavaahtoa vielä seassa. Jäätelökoneeseen tai pakastimeen (jossa pitää käydä välillä sekoittamassa)
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:weetabixin kanssa tosi hvyää.. puuroon. lettujen kanssa
Siis pelkkää weetabixiä ja hilloo? Pitäskö olla vaikka jugurttia tai maitoo vielä?
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Tee mustaherkkajäätelöä. Tai mä voin tehdä![]()
Kermavaahtoa ja hilloa ihan yksinkertaisimmillaan. Hienommassa versiossa voi olla munavaahtoa vielä seassa. Jäätelökoneeseen tai pakastimeen (jossa pitää käydä välillä sekoittamassa)
Kuinkas kauan se pakastimessa sit on? Paljonko kermaa kannattas laittaa et tulee kunnollinen satsi? Sokeria joukkoon?