Mihin ihmeeseen mä saan käytettyä noi kaikki illanistujaisten jämät?? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhjäälyö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhjäälyö

Vieras
Oli perjantaina pienimuotoset illanistujaiset.
Eilen tuhottiin vielä pienellä porukalla tarjottavia ja edelleen löytys kaikenlaista jämää..
-Avattu paketti lihapullia
-Avattu paketti nakkeja
-n.puoli pkt ruohosipulituorejuustoa
-n.puoli prk savuporotuorejuustoa
-kahta eri dippiä (muistaakseni ranch ja barbeque)
-2 pehmennyttä tomaattia
-iso kasa valkosipulia

Nakit ny varmaan menee tolle lapselle pelkiltään ja lihapullat voi laittaa vaikka lämpösiin leipiin joku ilta, mutta noi tuorejuustot ei mulle leivän päällä maistu vaan ne pitäs johkin ruokaan/piirakkaan/keittoon upottaa. Samoin noi tomaatit ei maistu leivänpäällä ja tarvis käyttää.

Mä teen kyllä ruokaa, mutta mun aivoista puuttuu joku juttu etten osaa yhtään soveltaa :ashamed:

Lihapullat ja spagetti ja tomaatit kastikkeeseen mukaan.
Nakkikastike vaikka stroganof.
Tuorejuusto vaikka keiton mausteeksi, ohjeita löytyy valmistajan sivuilta (y)
Valkosipuli säilyy kyllä jonkun aikaa.

Ensimmäiseksi otat yhteyttä ystäviisi ja pyydät anteeksi alaluokkaisista tarjottavista ja sen jälkeen pakastat lihapullat ja nakit. Heität juustot vaikka eri pastakastikkeisiin, tunget mukaan ne 2 tomaattia. Valkosipuli säilyy. Dipit heität menemään, kukaan sellaisia syö kun niihin on dipattu vaikka mitä. Voiko oikeasti näin avutonta ihmistä olla?

• Tykkää
Reactions: Hilpuri Tilli
Ei minullekaan olisi eineslihapullat maistuneet. Jos olisit tehnyt itse, ei varmaan olisi jäänytkään. Tuorejuustot voi käyttää uuniperunoiden täytteeksi. Pehmentyneet tomaatit voi heittää roskiin. Samoin kuin valkosipulin (miksi sitä piti edes olla iso kasa?)

No mikäli tässä nyt selitteleen pitää ruveta niin minä en niitä lihapullia ostanut :D Ja valkosipulit ei jäänyt illanistujaisista vaan sain äidiltäni jo tovi sitten niitä ison pussillisen enkä enää keksi minne niitä laittaisin. Tarjottavista mä en olen missään kohtaa kertonut mitä on ollut, jännä että voi ala-arvoiseksi silti haukkua. Nakit ja lihapullat toi yksi vieras ihan pyytämättä :D Ihme touhua.
Mutta avuton on nyt käyttänyt jämänsä ja pahoittelee että kysyi täältä neuvoa! :D

Yhteistyössä