Mihin ihastut miehessä/naisessa? Mikä kiinnitti puolisossasi ensimmäisenä huomiosi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siripiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se kiinnitti huomiota, että vaikka mies oli mitä ilmeisimmin umpikännissä, osasi hän käyttäytyä hyvin siitä huolitta. Puhutteli minua kauniisti, käyttäytyi kohteliaasti. Se oli niiiiiin virkistävä poikkeus muihin kännisiin örvelöihin, että todella kiinnitti huomioni :)

Kyllä mä ihan esimmäisenä huomasin mieheni ulkoisen olemuksen. Järjettömän komea, pitkä, harteikas, kapeapyllyinen, ihanat hampaat, kauniit silmät, täydellinen nenä jne. Ohhh... vieläkin kutittaa mahan pohjassa, kun ajattelen sitä tunnetta.
Jälkeenpäin selvisi, että hän on myös varsin fiksu, lämmin, hauska, välittävä, kohtelias jne. Sitten mä pakotin sen mun kanssa naimisiin ;)

Monenlaisiin asioihin olen ihastunut. Ehkä sellainen välittömyys vetoaa eniten. Tällä nykyisellä oli iloinen pilke silmissä kun tavattiin, sen huomasin. Siis siinä kun molemmat kuikuiltiin vieraisiin pöytiin :D

Ulkoinen olemus. Pitkä harteikas ja vahvan oloinen. Tumma tuuhea tukka ja nappi silmät. Suloinen hymy ja suora nenä. Lopuksi huomasin hänen olevan särmikäs ja huolellinen. Välittävä ja asiallinen kaveri, vaikka kännissä onkin ihan jalaton.
Hoitaa asiat täsmällisesti ja vaatii myös kotona, että arki sujuu. Plussaa on myös sänkytaidot ja hellyys.

Yhteistyössä