Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Ei ole, mutta jos joskus tulee tilanne, että olen juuri silloin reissussa (vaikka nuorimman kanssa neuvolassa) kun eskarilainen tulee kotiin, annan kyllä kännyn matkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Ei ole, mutta jos joskus tulee tilanne, että olen juuri silloin reissussa (vaikka nuorimman kanssa neuvolassa) kun eskarilainen tulee kotiin, annan kyllä kännyn matkaan.
Tuon ymmärrän, että kännykkä on mukana, jos lapsi kulee yksin matkat. Mutta kun meidän eskarissa on lapsi, jota vanhemmat kuljettaa ja aina se känny on mukana. Tosin on sillä mp3-soitinkin, joten liekö sitten pelkkää elvistelyä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin täti:Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Ei ole, mutta jos joskus tulee tilanne, että olen juuri silloin reissussa (vaikka nuorimman kanssa neuvolassa) kun eskarilainen tulee kotiin, annan kyllä kännyn matkaan.
Tuon ymmärrän, että kännykkä on mukana, jos lapsi kulee yksin matkat. Mutta kun meidän eskarissa on lapsi, jota vanhemmat kuljettaa ja aina se känny on mukana. Tosin on sillä mp3-soitinkin, joten liekö sitten pelkkää elvistelyä![]()
Ja voi että sulla käy kateeksi!
By the way, Ruusa, mun mielestä eskarilainen on liian pieni olemaan yksin kotona!!
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Meillä ei saa ees eskarilaiset kulkea yksin...
Meidän koululainen (siis ekaluokkalainen) saa kännykän nyt jouluna ja sitä harkitaan miten sitä pidetään mukana.
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Onko teidän eskarilaisilla (päiväkodin eskari) kännykkä mukana eskarissa? Jos on, niin miksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Onko sillä yhdellä vuodella niin paljon merkitystä, että on hyväksyttävää ostaa kännykkä ekaluokkalaiselle, mutta elvistelyä jos se on jo eskarilaisella?? Meillä mies osti uuden kännykän ja vanha jäi tarpeettomaksi, annoin sen eskarilaiselle. Täällä ainakaan se kännykkä ei edes sais olla koulussa mukana, mutta jos koulumatka olis pitempi niin ymmärrän kyllä että se toisi jonkunlaista turvaa. Minäkin olen jo kerran joutunut soittamaan koululle kun olivat unohtaneet laittaa eskarilaisen kotimatkalle.![]()