Mihin aikaan teillä käy lapset nukkumaan ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yy

Vieras
Ikä ja mihin aikaan herää sitten aamulla ?
Tartteeko nukuttaa, jos tarttee, niin kuinka pitkään ?

Meillä 2,5v pistetään sänkyyn klo 20 ja nukahtaa sitten vasta ysin pintaan, aamulla herää klo 8 maissa.

Kiinnostais kuulla miten muilla :)

7,5 kk menee sänkyynsä (tai siis viedään sinne) iltapäikkäreistä riippuen 20.30-22 nyt kun on tuo päikkärirytmi vähän hakusessa kun yrittää jättää toisia kokonaan pois mut sit aina tussahtaa jossain vaiheessa :) Nukahtaa yleensä sit melkein heti.

Aamulla herää 7-8 aikaan.

Eikä tartte nukuttaa, ei saa myöskään maito-/vellipulloa vaan hampaidenpesun jälkeen suoraan sänkyyn ja unitutti suuhun.

vajaa 3v ja 4v meneevät omaan sänkyyn n. 20.00-20.30 ja toi 5kk samoihin aikoihin.. pikkunen nukahtaa vellipullolle ja tytöille käyn lukemassa sadun ja laitan musiikin soimaan hiljaselle, nukahtaavat sitten itekseen. herätään siinä 7-8 väliin

Meillä tuo vähän vajaa 3v on just menossa nukkumaan hammaspesun jälkeen. Nukahtaa yleensä, kuin saunalyhty. Sänkyyn siis vaan nakataan ja halit ja pusut päälle. Aamulla heräilee klo 7 maissa. =)

Meil tuo 1v6kk menee 7-8 (tänään 6:45) nukkumaan ja herättelen sen 6:lta hoitoon.. viikonloppuna valvotaan sit vähän pitempään, jos vain jaksetaan :D
Niin ja yleensä ei tarvi nukuttaa ja joskus menee jopa 1h ennen kuin nukkuu..

Meillä lapset käy nukkumaan 19.30-20.30 ja herää kun herää mut yleensä siinä 7.00-8.00 ei tartte nukuttaa vaan käyn lukemassa iltasadun ja sinne ne jää itsekseen unta etsimään ja yleensä nukahtavat 10min -30min ja meillä pojat on 3v ja 2v

Meillä 3,5v ja 1v menevät nukkumaan 21-22 välillä ja heräävät 8-9 välillä. Nukahtavat 15 minuutissa. Olen vielä kotona. Kunhan mun työt ja lasten hoito alkaa niin tietty pitää aikaistaa rytmiä.

Puoli seitsemän-seitsemän aikaan kapuavat itse sänkyyn pyynnöstä. Riehumisen välttämiseksi istun/makoilen samassa huoneessa kunnes ainakin toinen nukahtaa. Tytöt siis 2- ja 3v. Nukahtavat viimeistään kahdeksalta yleensä. Herääminen siinä puoli seitsemän-puoli kahdeksan välillä. Nuorempi nukkuu yleensä tunnin päiväunet.

Kesällä on ihan eri meno.
Klo 22 mennessä petiin ja aamulla nukkuvat klo 9-10.

Normisti 3v menee klo 20.30 ja 7v. 21.30.
Kuopus nukkuu 12 tuntia ja esikoisella oli herätys eskariin klo 8.

Ketään ei enää tarvi nukuttaa. Kuopus nukahtaa joskus sohvalle.

1v5kk ja riippuu mihin aikaan pitää laittaa päikyille.. et jos nukkuu 13.00-15.00 päikyt niin siitä heräämisestä valvoo sen 5h eteenpäin. sänkyyn vien ja sinne nukahtaa itekseen, joskus nopeemmin joskus taas ei niinkään nopeesti.. ja aamulla herätään klo.7 - 8.00 yleensä.

Jos minä laitan lapset nukkumaan niin klo21-22. Jos miehen tehtävä on laittaa niin lähempänä klo 23 menee nukkumaan. Heräävät tosi vaihtelevasti klo 4-9.
Nukutusta ei tarvitse, vaan peittely ja hyvä yöt. Lapset 7v, 5v ja 3v.

2 ja 4 v menevät näin kesällä sitten kun nukahtavat, mutta yleensä itse menen 21 jälkeen ja raahaan ne mukanani. Joskus nukahtavat heti ja joskus menee 23 asti. Sinänsä ei tarvitse nukuttaa, nukahtavat ilman nuijimista. Niin ja heräävät 8-9 välillä

Lapset 2v ja 5v.
Nyt kesäaika ja menevät nukkumaan klo 21-22, lukevat ehkä hetken kirjaa ja isi saattaa istua hetken vielä valojen sammuttamisen jälkeen.
Heräävät noin klo 9, pienempi tulee yleensä kahdeksan jälkeen meidän viereen, isompi nukkuu kymmeneenkin asti toisinaan.

2 vuotias sänkyyn 20.30 nukahtaa noin 20.45. Herää 7.30-8.30 välillä. Ei päikkäreitä.
8 vuotias sänkyyn 21.30 herää noin 7.30-8.00. Koulu aikana sänkyyn jo klo 21

4v menee yleensä sänkyyn 21.00 ja nukahtaa ihan nätisti. Nyt ovat nukuttaneet tarhassa päikkäreille (tunti, vähän toista), yli kahden vuoden tauon jälkeen, niin nukkuu sovulla vasta puoliltaöin... :kieh: Älyttömän heleppo saaha aamulla seiskalta hereille..

Minulla on lapset 2v7kk, 5v ja 6v.

Jos nuorimmainen ei nuku pitkiä päiväunia, laitan lapset nukkumaan ennen 20:ntä, muutoin kello21... Kuopus yleensä heti nukahtaa, kaksi vanhinta vähän myöhemmin. viimeistään 22 aikaan esikoinenki on unessa, joka pärjää kaikista lyhyemmillä unilla.

Yhteistyössä