Mihin aikaan noin 1v.menevät nukkumaan?

Kyselisin ihan mielenkiinnosta että mihin aikaan teidän 1v.menevät nukkumaan?Meillä normaalisti noin 20-21.Ihmetyttää vain kun naapurin mukulat hyppivät vielä pihalla 21-22 ja heräävät kuulema uniltaan 19?Kyllä ihan nautin siitä kun on omaa aikaakin illalla. B)
 
Meidän 1-vuotias menee sänkyynsä yleensä klo 20, joskus venähtää puoli tuntia myöhempään. Siellä hän sitten hetken höpöttelee itsekseen ja nukahtaa omia aikojaan. Oon samaa mieltä sun kanssa, että on ihanaa kun on illalla runsaasti omaa aikaa! :)
 
annamanna harmaana
Meillä mennään liukuvasti 21.21.30 välillä untenmaille. Aamulla herätään siinä 8-9n väliin sitten. Tuo rytmi tulee varmaan pysymäänkin jatkossa, hen.koht, en ymmärrä niitä jotka antaa muksujen (alle kouluikästen) huidella pitkin pitäjää yömyöhään....
Toki välillä tulee poikkeuksia että pikku muori kukkuu yli kymmenen lähelle yhtätoista mutta yleensä sillon ollaan menty mummolaan eikä toinen malta nukahtaa tai sitten ollaan muuten vaan sillä tuulella että äiti ei jaksa tapella toista unille.
 
äittä 77
Meillä menee 1v3kk poitsu nukkumaan siinä 22-23 välillä... Toisaalta kiv että vasta silloin niin nukkuu sit aamulla pidempään ja kesäaikaan ei oo niin kiire rannasta/mökiltä kotiin mutta toisaalta taas voisihan tuo käydä nukkuu aiemminkin niin saisi hieman itsellekin hengähdystaukoa ennen unille käymistä!!

Itse hän on siis rytminsä valinnu,katsotaan sit talven tullessa aletaanko muokkailemaan sitä, nyt en viimeisilläni raskaana ollessa jaksa alkaa unikouluttamaan... :)
 
Meillä poika 1v3kk ja menee nukkumaan klo22, joka on mielestäni ihan sopiva kun kuitenkin aamulla herätään jo klo8. Itse on poika rytminsä laittanut mutta saa nähdä jos pieniä muutoksia tulee kun menee hoitoon tosta loppuviikosta alkaen.
 
tyttö 10 kk: 20-22 ja aamulla herätys 09-11
tyttö 3 v: 20-23 ja aamulla herätys kun pikkusisko herättää...

eikä tulis mieleenkään laskea tuota 11 -vuotiasta poikaakaan pihalle hillumaan arki-iltoina enää klo 19 jälkeen....viikonloppuna saatetaan istua koko perhekin ulkona 20:een, mutta yleensä kyllä siinä vaiheessa ollaan jo iltapalalla ja kovasti nukkumaan menossa (ainakin nuo pikkuiset tytöt).
 
kevätkukka
Meillä onkin sitten aikainen rytmi... Poika 1v1kk nukkumaan viimeistään klo 19, usein jo klo 18 valmis unille. Aamulla herätäänkin sitten jo ennen kuutta. Tyttö 2v7kk yleensä 20-21, herää myös kuuden aikaan.

Mukavasti jää illalla aikaa touhuta tytön kanssa "isojen lasten leikkejä", kun pienempi nukkumassa. Sopii myös hoitoon lähdön kannalta, ei tarvi herätellä
 
oona10
1v 1 kk tyttönen menee nukkumaan noin 20, plus miinus puoli tuntia. Harvoin valvoo 21 asti. Ylös on viime aikoina noustu noin 6.30, että aikaisia ollaan täälläkin. Päikkäreitä nukkuu noin tunnin, puolitoista on hyvin nukuttu, erittäin harvoin kahta tuntia.
 
Meidän kuopus täyttää kuukauden päästä 1v. Neiti menee nukkumaan about klo 21, mutta nyt viime päivinä on saattanut nukahtaa jo 20.30. Isosiskot sammuu yleensä 21.30 mennessä, joten kyllä siinä hetken saa omaa aikaa... (en pääse sänkyyn ennen puolta yötä). :)
 
Mimmukka
Mulla lapset 2v6kk ja 1v2kk menevät molemmat klo 19 sänkyyn. Aikansa siellä touhottavat ja sitten nukahtavat. Jää sitten äipällekin hetki hengähdysaikaa vaikkapa nettailuun. ;) Aamulla kyllä sitten heräillään kuuden maissa, joskus aikaisemminkin, mutta hyvä niin, koska joka toinen aamu pitää lähteä hoitoon kuuden jälkeen. Mä olen myös ihmetellyt, kun meidän naapurissa muksut (vanhimmat n. 7v.) juoksee ulkona vielä klo 23. En kyllä antais omieni juosta. Itelläkin oli vielä varmaan 15-vuotiaanakin kotiintuloaika klo 21. :)
 

Yhteistyössä