Mihin aikaan kotiäidit herää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unikeko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaksi lasta jotka menee nukkumaan siinä seitsemän aikaan. Minä herään joka päivä viimeistään klo:6.00, nuorempi jatkaa vielä uniaan, mutta vanhempi herää samaan aikaan kanssani

Lapsia 2, 2v2kk ja 2 vkoa. Esikoinen heräilee 8 maissa jollon mäkin nousen. Vauva nyt syö miten syö joten nukkuminen on pätkittäistä eli varsinaisesta heräämisestä en puhuisi. :)

Kasin maissa, joskus vauva antaisi nukkua jopa yhdeksään (mikä olisi kyllä mukavin vaihtoehto).. Mies laittaa aika usein koululaisen matkaan ennen töihin lähtöä, mutta toisinaan herättää minut jos on itse lähdössä aikaisemmin. Meidän muksut ovat ekaluokkalainen, ja kotihoidossa olevat 5v & 8kk.

minä nousen sängystä 9 aikaan, 2 vk poika jää syömisen jälkeen nukkumaan -> nukkuu vieläkin. kohta pitää jo mennä herättämään kun toinen tissi posahtaa kohta.

Nukkumaan lapsi menee 20.30-22 välillä, itse menen 23-01.00 välillä. Lapsi herää 7.30-9.00 välillä. Ja minä samaan aikaan. Hyvin harvoin aiemmin kuin lapsi. Viikonloppuisin vuorotellaan miehen kanssa, kumpi nousee laosen kanssa ylös. Lapsi noin puolitoistavotias.

Yhteistyössä