mihet, jotka EIVÄT kiihotu vauvamasusta...

Eli nyt miehet helppejä tänne! Mieheni on ihan suoraan, mutta nätisti sanonut, että kyllä tuo maha (olen nyt seitsemännellä kuulla) vie pahimmat himot.. En ole yhtään loukkaantunut, minkäs asialle voi. Hellyyttä ja huomiota kuitenkin saan ja kyllä seksiäkin n. kerran viikossa (tai vähemmän) vielä on. Mutta haluisin kysyä teiltä joilla ollut samat fiilikset oman naisen kanssa että kannattaako mun edes yrittää vietellä ja yrittää tehdä usein alotteita, vai luoko se vaan paineita tyyliin jos ei huvita, niin ei huvita, maha on ja pysyy vaikka voissa paistaisi :) Pidän kyllä itestäni ulkonäöllisesti huolta niinkuin ennenkin, eikä mies selvästikään mitenkään vastenmielienä mua pidä, ei vaan himoa enää taukoamatta. Siis odotanko vielä muutaman kuukauden, vai voinko jo nyt tehdä jotain?

himokas
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2007 klo 21:26 minä kirjoitti:
Eli nyt miehet helppejä tänne! Mieheni on ihan suoraan, mutta nätisti sanonut, että kyllä tuo maha (olen nyt seitsemännellä kuulla) vie pahimmat himot.. En ole yhtään loukkaantunut, minkäs asialle voi. Hellyyttä ja huomiota kuitenkin saan ja kyllä seksiäkin n. kerran viikossa (tai vähemmän) vielä on. Mutta haluisin kysyä teiltä joilla ollut samat fiilikset oman naisen kanssa että kannattaako mun edes yrittää vietellä ja yrittää tehdä usein alotteita, vai luoko se vaan paineita tyyliin jos ei huvita, niin ei huvita, maha on ja pysyy vaikka voissa paistaisi :) Pidän kyllä itestäni ulkonäöllisesti huolta niinkuin ennenkin, eikä mies selvästikään mitenkään vastenmielienä mua pidä, ei vaan himoa enää taukoamatta. Siis odotanko vielä muutaman kuukauden, vai voinko jo nyt tehdä jotain?
Kerron sulle jotain järkyttävää, miehen himot ei edes palaudu, kun vauva syntyy, koska vauva on keskipiste ja sinä itsestään selvyys.Himot kun aina loppuu.

Kyllä meille miehille on "käyttöjärjestelmään" ohjelmoitu se ettei tee mieli rakastella oman naaraan kanssa kun oma jälkeläinen on kohta valmiina tulemaan ulos masusta. Ihan oman jälkeläisen suojaamiseksi!

Tietysti poikkeus vahvistaa säännön - jos siellä reisien välissä sattuu "konehuone" vilahtamaan niin kyllähän se saa "viisarin heilahtamaan"...

Mutta kyllä takaraivossa takoo huoli syntyvästä lapsesta....

Jos uroksilla ei olisi tätä vaistoa niin kuinkahan ihmiskunnan olisi käynyt?

kommentti
minun miestäni ei myöskään masu-aikana innostanut, pelkäsi satuttavansa vauvaa kaikista faktoista ym. huolimatta, mutta innostui lasketun ajan lähestyessä kun vaara ennenaikaisesta synnytyksestä lopahti...:)

Oma mies ei "pane pahakseen" vaikka välillä on vauvamasu mukana!
Yks miehen kaveri sensijaan ei voinu sekstailla vaimonsa kans ku tämä oli raskaana. Aina piti vedota päänsärkyyn ja väsymykseen ku vaimo vonkas :LOL: Mies ei vaan pystyny, sano että ei kiihota yhtään!

Meillä on kans harrastelut "aika" heikolla pohjalla ollut tän raskauden aikana :whistle: Oon saanu kaiketi 4-5 kertaa,viimeks joulukuussa ja sitä ennen elo-syyskuun vaihteessa :eek: :ashamed:

Että kyllä tässä jo toivoo että tää ipana pian "ulostautuis" :whistle: :D

Ja meillä ikävä kyllä miehen mielestä läheisyys ja hellyys on sama kun seksi,että eipä tässä oo paljon iholle päässyt :kieh: <br><br>

en ymmärrä..
miten miehet pelkää satuttavansa vauvaa yhdynnässä.... eihän kellään voi niin pitkää olla että se siihen vauvaan osuis eikä varmaan vois osuakkaan vaikka olis, siinä eessä kyllä on jotain...
esim asento missä nainen on kontallaan ja mies takaa päin vetelee nii eihän se voi MITENKÄÄN olla vahingoksi vauvalle....
ellei sitten erikseen lääkäri ole kieltänyt..mitä hyvin harvoin tapahtuu...
sillehhän taas ei voi mitään jos ei vaan kiihota iso maha..
onneksi oma mieheni on aivan lääpällään isoon mahaani ja uusiin pyöreisiin muotoihini... :heart: :heart: :heart:

Asiantuntija
Ai että miestä ei kiinnosta pömppömasu ja hyvät neuvot on tarpeen? Oho!

Arvaus tilanteen taustoista:
Kommunikointi on sitä tyypillistä parisuhteessa, annetaan ymmärtää jotain, vähän kierrellään, kaarrellaan molemmin puolin. Ja tilanne ajautuu ei-yhdyntään. Huokaus, kääntyminen toiselle kyljelle, hiusten silitys, pepun taputtelu ja unta palloon.

Ei, ei, ei. Meidän kesytettyjen kaupunkiurosten kohdalla pitää monesti vedota suoraan alapäähän, suoraan siihen vekottimeen, ja saada se tikittämään!!

Käsittääkseni tämä tehdään parhaiten keskustelemalla. Liian ujo ei pidä olla tai mies (eli itseasiassa vekotin) ei syty lukkotilastaan. Kutsun tätä "ota mut" lähestymiseksi.

Ensinnäkin keskusteluun ryhtyessään nainen on alasti, oli sitten päivä tai yö, korkeintaan voi pitää yllä jotain pientä seksikästä jos tietää miehen siitä pitävän.

Sitten otetaan kontakti:

"En ole saanut -piip- sisääni nyt moneen kuukauteen. Etkö tajua kuinka kiimainen olen? Olen kostea ja turvoksissa ja jos et nyt ota minua niin en tiedä miten selviän."
"Ehkä pömppömahani haittaa sinua? Auttaako se jos menen kontalleni ja nostan pyllyn aivan pystyyn ja otat minut takaapäin? Olen ajatellut asiaa ja luulen, että silloin päsisit vapaasti painamaan -piip- minun turvonneiden -piip- väliin. Maha ei olisi tiellä ja sinun olisi varmasti helpompi keskittyä tyydyttämiseeni."
jne.

Eräs lisätehokeino voi olla se, että nainen käy istumaan polvilleen miehen eteen ja katsoo siis kunnioittavasti ylöspäin esittäessään "pyyntönsä".

Ymmärrän että hahmottelemani lähestymistapa voi tuntua monista naisista oudolta, lähes absurdilta.
Kukin tietysti tekee asiat tyylillään, ja tilanne/henkilökohtaiset seikat ohjaavat parhaan "ota mut" taktiikan.

Tarkempia ohjeita/neuvoja/mielipiteitä voi pyytää skposti@yahoo.com.

En mä kyllä ihmettele, vaiks himot laantuis kun nainen on raskaana. Kuitenkin varsinkin silloin kuin viimeistä viedään on naisella usein aika tukala olo ja on hieman kömpelökin ja hemmetin isokin tietysti. On asentoija jotka rajottuvat yms. muut kikat ja tietysti naisten kuuluiset mielialanvaihdokset. Tosin on varmasti asentoja joilla kaikki on mahdollista ;) Raskausmaka on omalla tavalla todella ihana ja siinä on omat tuntemukset ja ajatukset, mutta en kuitenkaan eroottiseksi sitä sanoisi.

Asia on tietysti erikseen, että palaako normaalit seksihimot sitten kun tämä raskaus on ohi ja naisenkin on "mukavampi" olla, tosi kuulopuhdein mukaan sitten taas alkaa usein tämä, että naisia ei kiinnosta. Mutta kuitenkin kysymys kuuluu, että miksi vauvamasun pitäisi kiihottaa? Mielestäni sen ei tarvitse kiihottaa ollenkaan, mutta se, että onko nainen muuten kiihottava ja pysytäänkö harrastelee raskauden aikana.. raskaus ei kuitenkaan ole pysyvää.

Näin meillä
Kyllä mun mies piti mua seksikkäänä koko raskauden ajan, aina sen viimeiseen päivään asti. Tietty hommailu oli vähän tukalaa, mutta loppuun asti annettiin mennä.

Esikoista odottaessani mies ei juuri uskaltanut muhun koskea... Se otti aika koville välillä.

Kuopuksen kohdalla taas sekstailtiin useammin, mutta ei niin useasti kuin olisin halunnut. Mä olin ihan nymfo koko raskaus- ja imetysajan... :whistle: :D

Kun joku täällä sanoo, että mies pitää seksikäänä kokoraskauden ajan niin tuli vaan mieleen, että kuinka moni mies uskaltaisi sanoa omalle naiselle raskaanollessa, ettet ole seksikäs (vielä kun naisella hormoonit jyllää).. vois nainen loukkaantua aika pahasti.. eli jos mä olisin mies niin kyllä mäkin sanoisin, että seksikäs oot juu juu :D

Ei oo tarkoitus viilatapilkkua.. anteeksi, tuli vain mieleen, eikä tämä viesti ollut kellekkään henkilökohtaisesti.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.02.2007 klo 11:22 Asiantuntija kirjoitti:
Ai että miestä ei kiinnosta pömppömasu ja hyvät neuvot on tarpeen? Oho!

Arvaus tilanteen taustoista:
Kommunikointi on sitä tyypillistä parisuhteessa, annetaan ymmärtää jotain, vähän kierrellään, kaarrellaan molemmin puolin. Ja tilanne ajautuu ei-yhdyntään. Huokaus, kääntyminen toiselle kyljelle, hiusten silitys, pepun taputtelu ja unta palloon.

Ei, ei, ei. Meidän kesytettyjen kaupunkiurosten kohdalla pitää monesti vedota suoraan alapäähän, suoraan siihen vekottimeen, ja saada se tikittämään!!

Käsittääkseni tämä tehdään parhaiten keskustelemalla. Liian ujo ei pidä olla tai mies (eli itseasiassa vekotin) ei syty lukkotilastaan. Kutsun tätä "ota mut" lähestymiseksi.

Ensinnäkin keskusteluun ryhtyessään nainen on alasti, oli sitten päivä tai yö, korkeintaan voi pitää yllä jotain pientä seksikästä jos tietää miehen siitä pitävän.

Sitten otetaan kontakti:

"En ole saanut -piip- sisääni nyt moneen kuukauteen. Etkö tajua kuinka kiimainen olen? Olen kostea ja turvoksissa ja jos et nyt ota minua niin en tiedä miten selviän."
"Ehkä pömppömahani haittaa sinua? Auttaako se jos menen kontalleni ja nostan pyllyn aivan pystyyn ja otat minut takaapäin? Olen ajatellut asiaa ja luulen, että silloin päsisit vapaasti painamaan -piip- minun turvonneiden -piip- väliin. Maha ei olisi tiellä ja sinun olisi varmasti helpompi keskittyä tyydyttämiseeni."
jne.

Eräs lisätehokeino voi olla se, että nainen käy istumaan polvilleen miehen eteen ja katsoo siis kunnioittavasti ylöspäin esittäessään "pyyntönsä".

Ymmärrän että hahmottelemani lähestymistapa voi tuntua monista naisista oudolta, lähes absurdilta.
Kukin tietysti tekee asiat tyylillään, ja tilanne/henkilökohtaiset seikat ohjaavat parhaan "ota mut" taktiikan.

Tarkempia ohjeita/neuvoja/mielipiteitä voi pyytää skposti@yahoo.com.

Näimpä! Kyllä minulla on tapana ihan suoraan pyytää sitä mitä tekee mieli ja vielä helpottaa asian ymmärtämistä kuvailemillasi tavoilla. Mutta tosiaan, esim. tuo "pientä ja seksikästä" ei oikein toimi kun maha ei ole niin kovin pieni ja seksikäs. Ja oikeasti tosiaan minä voin kyllä sen ymmärtää, eikä asia minua loukkaa. Ehkä kestän tämän kerran viikossa-meiningin, uskon kyllä vakaasti, että tilanne paranee sitten kun lapsi on syntynyt. Paitsi sitten tietysti itse koen jonkun hormonisekoamisen ja halut menee... Tää on nin tätä :)

Mutta kiitos asiantuntija sinulle, saimpahan vahvistusta, että käyttämäni keinot saattavat olla oikeita :) Ja kyllähän sillä jonkin verran tulostakin syntyy...

Timppa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2007 klo 22:36 himokas kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2007 klo 21:26 minä kirjoitti:
Kerron sulle jotain järkyttävää, miehen himot ei edes palaudu, kun vauva syntyy, koska vauva on keskipiste ja sinä itsestään selvyys.Himot kun aina loppuu.
Nyt oot tajunnu kaiken aivan väärin!
Meil on nyt kaks lasta ja himot ei oo keneltäkää kadonnu yhtää mihkään!
Joten puhu vain omasta puolestasi!
ÄLÄ Yleistä :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

elliiisa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2007 klo 03:18 Mies66 kirjoitti:
Kyllä meille miehille on "käyttöjärjestelmään" ohjelmoitu se ettei tee mieli rakastella oman naaraan kanssa kun oma jälkeläinen on kohta valmiina tulemaan ulos masusta. Ihan oman jälkeläisen suojaamiseksi!

Tietysti poikkeus vahvistaa säännön - jos siellä reisien välissä sattuu "konehuone" vilahtamaan niin kyllähän se saa "viisarin heilahtamaan"...

Mutta kyllä takaraivossa takoo huoli syntyvästä lapsesta....

Jos uroksilla ei olisi tätä vaistoa niin kuinkahan ihmiskunnan olisi käynyt?
Kannattaiskohan sinun hieman ottaa asioista selvää??? Ei vauva siitä säry, vaikka sinä pitäisitkin vaimosta huolta vielä, kun aikaa on...
Kerroppa, miten syntyvä lapsi kärsii?

Yhteistyössä