Ai että miestä ei kiinnosta pömppömasu ja hyvät neuvot on tarpeen? Oho!
Arvaus tilanteen taustoista:
Kommunikointi on sitä tyypillistä parisuhteessa, annetaan ymmärtää jotain, vähän kierrellään, kaarrellaan molemmin puolin. Ja tilanne ajautuu ei-yhdyntään. Huokaus, kääntyminen toiselle kyljelle, hiusten silitys, pepun taputtelu ja unta palloon.
Ei, ei, ei. Meidän kesytettyjen kaupunkiurosten kohdalla pitää monesti vedota suoraan alapäähän, suoraan siihen vekottimeen, ja saada se tikittämään!!
Käsittääkseni tämä tehdään parhaiten keskustelemalla. Liian ujo ei pidä olla tai mies (eli itseasiassa vekotin) ei syty lukkotilastaan. Kutsun tätä "ota mut" lähestymiseksi.
Ensinnäkin keskusteluun ryhtyessään nainen on alasti, oli sitten päivä tai yö, korkeintaan voi pitää yllä jotain pientä seksikästä jos tietää miehen siitä pitävän.
Sitten otetaan kontakti:
"En ole saanut -piip- sisääni nyt moneen kuukauteen. Etkö tajua kuinka kiimainen olen? Olen kostea ja turvoksissa ja jos et nyt ota minua niin en tiedä miten selviän."
"Ehkä pömppömahani haittaa sinua? Auttaako se jos menen kontalleni ja nostan pyllyn aivan pystyyn ja otat minut takaapäin? Olen ajatellut asiaa ja luulen, että silloin päsisit vapaasti painamaan -piip- minun turvonneiden -piip- väliin. Maha ei olisi tiellä ja sinun olisi varmasti helpompi keskittyä tyydyttämiseeni."
jne.
Eräs lisätehokeino voi olla se, että nainen käy istumaan polvilleen miehen eteen ja katsoo siis kunnioittavasti ylöspäin esittäessään "pyyntönsä".
Ymmärrän että hahmottelemani lähestymistapa voi tuntua monista naisista oudolta, lähes absurdilta.
Kukin tietysti tekee asiat tyylillään, ja tilanne/henkilökohtaiset seikat ohjaavat parhaan "ota mut" taktiikan.
Tarkempia ohjeita/neuvoja/mielipiteitä voi pyytää skposti@yahoo.com.