migreenikot.. propralista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja A shadieeyah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

A shadieeyah

Vieras
millanen on käytössä?
sivuoireita?

pistettiin tuas pilleripurkki kouraan ja ois kiva tietää mihin varautua.
Mut ihan jees ja asiallinen lekuri oli..kiros vaan kysin neuron lekurin et minkä piipin takii ne miut takas lähetti(lausunnossa että tulosten pohjalta ei tarvetta jatkoselvityksiin)et ei ne mun oireet oo normaaleita et joku tolkkuhan siihen on saatava eikä jättää puolitiehen. Kokeillaan nyt noita eka ja sitten kuukauden päästä katellaan uusiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Vitskumiini:
mä en saa lääkäriltä mitään estolääkitystä kun puutumisoireita... :headwall: oon kyllä kuullut et muilla olisi... :snotty:

Ootko sä käynyt neurologilla vai tavallisella lääkärillä? Luulisi että neurologi löytäisi sopivan estolääkkeen :/ Mulla on (koputan puuta) lähtenyt migreeni synnytyksen jälkeen enkä ole kertaakaan joutunut edes piikille menemään. Sitä ennen oli kamalia kohtauksia ja usein. Mulla on nyt auttanut tosi runsas veden juonti, suosittelen :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Mariaa:
mä en saa lääkäriltä mitään estolääkitystä kun puutumisoireita... :headwall: oon kyllä kuullut et muilla olisi... :snotty:

Ootko sä käynyt neurologilla vai tavallisella lääkärillä? Luulisi että neurologi löytäisi sopivan estolääkkeen :/ Mulla on (koputan puuta) lähtenyt migreeni synnytyksen jälkeen enkä ole kertaakaan joutunut edes piikille menemään. Sitä ennen oli kamalia kohtauksia ja usein. Mulla on nyt auttanut tosi runsas veden juonti, suosittelen :wave:

tavallisella... tarttee mennä neurologille, kohtaukset aivan kamalia.. :snotty:

Kiitos vastanneille..
Oma lääkäri mulle määräs ton mut vähän epäilen sitä et toimiiko kun ykskään muu esto ei oo auttanut.
Neurolla on käyty ja heittivät sitten mut takaisin omalle lekurille kun likvor oli puhas ja magneetikuvat..hyvähän se niin mutta ku toi lekurin planttu ei ottanu tosissaan kun sanoin että kyl se pikkisen vituttaa jos migreeni tulee 2krt/viikossa 3päivää kestäen tai 4-5krt viikossa ja joka kerta ovat halvausoireisia(lue hemipleginen oireet) ja urheilu + seksi aiheuttaa kanssa oireet.

No toistin sitten omalle lekurille noi ja se luki sen neuron loppulausunnon ja hyvä ettei v.ittu p.erkelettä ruvennu hokemaan..ilme oli sitä luokkaa kuin toi hymiö :headwall:
Että ei se voi olla normaalia..ja tottakai tarvii lisätutkimuksia(niinkö neuro oli lausunnossa sanonu). Suas nähä saako ne työkuntosta..

Kuukauven päähän tuli uusinta aika että sitten katellaan tarkemmin taas..

te keillä on laskenu verenpaine..kuin paljon on teillä on ollu vp ennen lääkitystä?

Alkuperäinen kirjoittaja giggelis-goggelis:
mulle ei määrätty mtn ennaltaehkäsevää lääkettä, vain hoitona akupunktiota.. näin mehilääisessä.. apua siitä kyllä oli ja imigran lääke varuilta jos kohtaus iskee..

iii..ei ei ei ei :ashamed:
11.gif
pelkään piikkejä liikaa.
Tällä hetkellä mulla on miranax+panadol forte 1g 3sti päivässä

Mä en muista yhtään mikä oli verenpaine ennen mutta oli se aika korkea... Muistaakseni n. 150/90 ja sitten laski taas ihan hirveän alas propraleilla.

no voihan vadelma..mullakin aikasta korkee tai viimeeksi oli..
laskiks sulla heti vai jonkun tietyn ajan jälkeen se verenpaine?

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Mä en muista yhtään mikä oli verenpaine ennen mutta oli se aika korkea... Muistaakseni n. 150/90 ja sitten laski taas ihan hirveän alas propraleilla.

En muista kovin hyvin kun siitä yli 2 v. aikaa. Mutta sen muistan että aika nopiaan se vaikutti niin että verenpaine laski tosi alas. Ei siinä kyllä kauaa menny ja siitä mä sen heti tajusinkin mistä se johtui. Sitten lekurissa sanottiin että menee ohi kun elimistö tottuu siihen mutta neuron polilla käskettiin lopettaa saman tien ja määrättiin jotain muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

En muista kovin hyvin kun siitä yli 2 v. aikaa. Mutta sen muistan että aika nopiaan se vaikutti niin että verenpaine laski tosi alas. Ei siinä kyllä kauaa menny ja siitä mä sen heti tajusinkin mistä se johtui. Sitten lekurissa sanottiin että menee ohi kun elimistö tottuu siihen mutta neuron polilla käskettiin lopettaa saman tien ja määrättiin jotain muuta.

Ok..kiitos tiedosta. No minut ne vasta heittivät neurolta takasin omalle tohtorille joten ei sinne enää..
Mut joo jostakin lääkkestä se neuron lekuri sano mulle et juu jahka kroppa tottuu mut mä en jää oottaa sitä tottumista hitto jos on sivarit sen verta tydym isot niin eihän sitä jaksa. Mutta aika näyttää.

Tosi outoa, mulla hemipleginen migreeni ja mulla on estolääkkeet käytössä ollu jo ties kuin monta vuotta. Noi puutumiset ei estä estolääkkeiden käyttöä, päinvastoin ne auttaa ainaki mulla niihinkin. Nyt taitaa sun lääkäris olla pikkasen ulkona migreeni asioissa.

Yhteistyössä