Migreeniäkö? Viisaat neuvokaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tarleena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tarleena

Uusi jäsen
02.01.2006
26
0
1
Minulla on menossa neljäs raskaus viikolla 15. Aiemmissa raskauksissa ei ole ollut päänsärkyä tai mitään muutakaan, mutta nyt... Päätä on jomottanut tasaisesti noin kolmen päivän jaksoissa.
Pari päivää sitten kaupassa näkö rupesi sumenemaan oikeasta silmästä. Ajaessani kotiin molempien silmien "edessä" juoksi kirkasta sahalaitaista kuvioita. Noin tunnin kuluttua tämä meni ohi ja palasi järkyttävän päänsäryn kanssa myöhemmin. Silmissä vilaji ja pää oli todella kipeä ohimolta ja ns.silmien takaa. Panadolia olen ottanut, mutta ei vie kipua kokonaan. Nyt kolmatta päivää kärvistelen tämän säryn kanssa, näkövaivoja ei ole ekan päivän jälkeen ollut. Yritin neuvolastakin kysellä neuvoja, mutta sekin on jostain syystä kiinni tiistaihin asti.
Neuvokaa viisaammaat, jos osaatte.

p.s. minulla ei ol koskaan todettu migreeniä, mutta luultavasti oireita on ollut ennenkin. Koskaan ei ole pää ollut näin kipeä, mutta yhden kerran puutui tunnottomaksi toinen puoli naamasta. Pelästyin tosissaan, mutta äidilläni on migreeni ja hänellä vastaavia oireita.

Kyl toi migreeniltä vaikuttaa!!! Mulla on sitä ja helvetti irti:( Panadolia otat 3x 2 tablettia. Laita kylmä kääre otsalle, kun saat hetken hengähtää. Kylmä suihku. Lepo. Niillä taltutan nykyään, kun myös raskaana. Torstaina menen lääkärille ja pyydän jotain troppia. Ite kärvistelen nyt toista päivää kivun ja näköhaittojen kanssa töissä. Viimeksi oksentelin lauantaina migreenin takia. :hug: Helvettiä tää on ja voimia sinne!

Yhteistyössä