miulla myös n.5kertaa viikossa kohtauksia ja nyt pitäis alotella tuo estolääkitys. mitä lääkettä käytät kohtaukseen?Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:Nii, mulla oli kohtauksia lähes päivittäin..
tytöllä oli kohtauksia melkeinpä päivittäin. nyt en edes muista milloin olisi ollut viimeksi.ei ainakaan puoleen vuoteeen ole ollut kohtauksia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tytöllä on estolääkitys ja selvästi on vähentänyt kohtauksia![]()
Olisko ollu Propral? Sitäkin on eri vahvusina.Alkuperäinen kirjoittaja Tinakenkätyttö:ite oon kokeillu nyt erilaisia kohtauslääkkeitä mut ei oo kaikista ollu edes apua. nyt oon ottanu migpriv jauhetta (veteen sekotettava) ja maxalt rapitab (suussa liukeneva) ni näistä ei oo tullu mitään sivuoireita mut ei kyl aina hirveen tehokkaitakaan oo olleetosasta lääkkeistä on tullu sit kauheen pahaa oloa ja muita oireita.
miten teillä noi lääkkeet vaikuttaa olotilaan muuten?
lääkäri laittaa kotia postissa miulle ton estolääkkeen reseptin mut en muista minkä sano nimeks..puhu jostain beetasalpaajasta ja et se hidastas sykettä ja saattaa laskee verenpainetta?!
Mulla ei ollut tosta mitään apua, voi kun olis, siis tuosta akupunktiosta.. :/ Olisko ollut triptyl? Sitä ainakin itse kokeilin, ei toiminut sekään...Nyt estona atacand 8mg, tosin laskee verenpaineeen tosi alas, joten huimausta on tullut, mutta se nyt on pientä niihin kohtauksiin verrattuna..Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Akupunktio. Siitä on ollut eniten apua. Tripta- mikä-lie-ryyni estolääkkeenä on myös toiminut aika hyvin. Kohtaukseen kofeiinia ja Miranaxia tai Caffergotia, jos kotona on ollut. En tiedä, saako Suomesta.
Mutta äijä pysyi oireettomana vuosia akupunktiolla.
Mul on totakin ollut, ei auttanut.. Joo, mä oon siis kokeillut vähän kaikkea, nyt on onneks löytynyt mulle sopiva lääke..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olisko ollu Propral? Sitäkin on eri vahvusina.Alkuperäinen kirjoittaja Tinakenkätyttö:ite oon kokeillu nyt erilaisia kohtauslääkkeitä mut ei oo kaikista ollu edes apua. nyt oon ottanu migpriv jauhetta (veteen sekotettava) ja maxalt rapitab (suussa liukeneva) ni näistä ei oo tullu mitään sivuoireita mut ei kyl aina hirveen tehokkaitakaan oo olleetosasta lääkkeistä on tullu sit kauheen pahaa oloa ja muita oireita.
miten teillä noi lääkkeet vaikuttaa olotilaan muuten?
lääkäri laittaa kotia postissa miulle ton estolääkkeen reseptin mut en muista minkä sano nimeks..puhu jostain beetasalpaajasta ja et se hidastas sykettä ja saattaa laskee verenpainetta?!
Kaupallinen yhteistyö: Storytel