miettikää mun elämää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mari-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mari-

Vieras
eilen illalla mies rupes yhtäkkii mököttään (ilman mitään syytä) ja oltiin jo viikolla sovittu et kunhan saadaan tyttö nukkuun ni syödään herkkuja ja katteleen telkkaa yhdessä,ni tää mies menee "nukkuun" puol9 ja mun olis pitäny YKSIN siivota tätä päivää varten.
No en tietenkään pystynyt oleen hiljaa vaan pakko oli mennä sinne yrittäää saada tietoa että mikä ihme nyt tuli

No riitahan siitä tuli ja mä poraan ovella ja tää vaan esittää nukkuvansa.Ei tehny elettäkään tullakseen lohduttaan tms.

No otin auton ja aattelin et meen johki rauhottuun ja soitan kaverille et saan vähän purkaa mun oloani.menin kotiin n.tunnin päästä ja olin jo ihan rauhottunu,ni arvatkaa mitä tää idiootti oli tehny???

Laittanut ovet lukkoon etten päässy sisälle!!!!!!!

No kun olin tarpeeks soittanu sille ni tuli avaan kuitenkin
ja tottakai riita jatkuu..

nukuin sohvalla kunhan olin yksin saanut siivottua kämpän

ja kaikenlisäks oon tosi kipee ni tää ei tee mitään,ei tuu lohduttaan,makaa vaan sohvalla!

Aamulla lähti mettälle,ei tietty puhutkaan mulle taik tytölle mitään ja ei näy takas vieläkään!!

hienoa elämää!

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Te olette lapsellisia, molemmat.
Sori, mutta tuo tuli ekana mieleen :ashamed:

no tiedän että oon kans syypää,mut olisko mun sitten pitänyt hiljaa olla vaan ja siivota ja käydä välillä oksentaas kun toinen makaa vaan?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Te olette lapsellisia, molemmat.
Sori, mutta tuo tuli ekana mieleen :ashamed:

no tiedän että oon kans syypää,mut olisko mun sitten pitänyt hiljaa olla vaan ja siivota ja käydä välillä oksentaas kun toinen makaa vaan?

Sanottakoon, että se lapsellisuus alkoi jo illalla.
Mun mielestä.
Sellaista "haetaan väkisin draamaa elämään"- tyylistä toimintaa.

Ei pahalla.

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Tähän en osaa sanoa kuin *syvä huokaus*.
Peesaan ravistettavaa. Ei pahalla

no hyvä tietää sitten että mun pitää kaikki vaan hyväksyy ja mies saa jatkaa omaa elämää ja olla pois miten tahtoo.
Mä istun täällä tytön kanssa ilman autoo ja ollaan vaan

hyvä juttu

no hyvä tietää sitten että mun pitää kaikki vaan hyväksyy ja mies saa jatkaa omaa elämää ja olla pois miten tahtoo.

hyvä juttu

Kuka sanoi noin?
Totesin, että te MOLEMMAT olette lapsellisia. Molemmissa on vikaa. En väittänyt, että sinä olet väärässä ja mies oikeassa.

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Tähän en osaa sanoa kuin *syvä huokaus*.
Peesaan ravistettavaa. Ei pahalla

hyvä juttu

En mä avauksen perusteella kommentoinu sun koko elämääsi. Otin kantaa VAIN eiliseen episodiin. Lapsellista alkaa inttää jos mies haluaa olla rauhassa. Ja kyllä, miehesi oli myös ikävä.

hyvä juttu

Kuka sanoi noin?
Totesin, että te MOLEMMAT olette lapsellisia. Molemmissa on vikaa. En väittänyt, että sinä olet väärässä ja mies oikeassa.

niin varmasti on ja senhän sanoin jo aikasemmin

Alkuperäinen kirjoittaja hymiötär:
eikö kannattais nyt keskustella että miten ne riidat hoidetaan aikuismaisella tavalla? Teillä on kuitenkin pieni lapsi, joten eikö kannattais joissakin asioissa edes aikuistua?

juu,sopii tulla yrittään keskusteleen ton kanssa. ei onnistu vaikka kuinka aikusmaisesti puhuis ni ei onnistu. se suuttuu heti ja sit se menee siihen et joudun "pyyteleen" anteeksi

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minusta kyllä miehessä vika, ei ap:ssa. Mies tapauksessa lapsellinen ja typerä

kyllä varmasti on mussa vikaa,kun oli pakko mennä aukoon päätä vielä makkariin ja vielä kun oon kipee ja väsynyt ni homma on selvä :/

No, ap ei antanut miehen olla rauhassa ja meni nalkuttamaan tälle kun mies oli mennyt nukkumaan....ja lähti sitten, illalla/yöllä, kaverinsa luo (vissiin sanomatta mitään miehelle).
Mun mielestä tuokin on tosi lapsellista ja typerää.
Ja mies vastasi typeryydellä: ovet lukkoon (tosin ne kai on yleensä öisin lukossa, ja aikuisella ihmisellä on avain, mutta silti). Ja teki vuorostaan typerän katoamistempun tänään.

aattele tilanne toisin päin. Sua alkaa väsytttää kesken teidän suunnitelmien. Meet nukkuu, oot pahoilla mielin esim jostain työkaverin sanomisesta mihin ehkä liittyy joku firman asia mitä et voi sanoo miehelle. Tai sitten on vaan päiviä jollon ketuttaa vaikka mikä olisi. Mies tulee sun viereen kun klepää ja utelee syytä. Et jaksa vastata vaan teeskentelet nukkuvaa että saat olla keskenäsi ajatustesi kanssa. Mies suuttuu, painelee pihalle. Sä alat nukahtaa oikeesti. Tuskin jätät ovea lukosta auki siltä varalta että mies pian tulee. Lapsikin saattaisi mennä ulos keskellä yötä ja eksyä, jos osaa avata lukottoman ulko-oven mutta on liian pieni ymmärtääkseen ettei ovea avata yöllä. Tai joku hiippari voisi marssia sisään.

Seuraavana päivänä mies sanoo olevansa kipeä. Sua ketuttaa vielä illan tapahtumat ja mietit, onko se oikeesti niin kipeä kuin sanoo olevansa vai kerääkö säälipisteitä kun iltanne meni mönkään...

No, ap ei antanut miehen olla rauhassa ja meni nalkuttamaan tälle kun mies oli mennyt nukkumaan....ja lähti sitten, illalla/yöllä, kaverinsa luo (vissiin sanomatta mitään miehelle).
Mun mielestä tuokin on tosi lapsellista ja typerää.
Ja mies vastasi typeryydellä: ovet lukkoon (tosin ne kai on yleensä öisin lukossa, ja aikuisella ihmisellä on avain, mutta silti). Ja teki vuorostaan typerän katoamistempun tänään.

aikasemmin jo laitoin että vika myös minussa mutta ehkä olis sitten pitänyt olla menemättä sinne ja vaan tyydyttävä siihen että siivoon yksin (olin kuinka kipeä tahansa) ja miehen kanssa ollaan sovittu ettei riidat mene kamaliksi että toinen voi lähteä tuulettuun pihalle hetkeksi että saadaan rauhottua molemmat!
Ovet meillä ei ole lukossa,vanha ovi jota ei saa kunnolla lukkoon ja on vain yhet avaimet (uudet ovet on kyllä valmiina jo tallissa)

Mun on nyt vielä pakko kysyä, että tiesikö mies edes että teidän piti siivota yhdessä? Kun kerroit, että teillä oli suunnitelmissa herkuttelua ja telkkarin katsomista sitten, kun lapsi on saatu nukkumaan :ashamed:

Mun on nyt vielä pakko kysyä, että tiesikö mies edes että teidän piti siivota yhdessä? Kun kerroit, että teillä oli suunnitelmissa herkuttelua ja telkkarin katsomista sitten, kun lapsi on saatu nukkumaan :ashamed:

tiesi hyvinkin.ensiks siivotaan ja sit syödään yhdessä niitä herkkuja mitä olin valmistanut aikasemmin

tiesi hyvinkin.ensiks siivotaan ja sit syödään yhdessä niitä herkkuja mitä olin valmistanut aikasemmin

Ok.

Yhteistyössä