Miettiikö kukaan miten etuoikeutetussa asemassa naiset ovat

vierailija
Mielipiteiden vaihto toimii parhaiten kun ei ole tuollaista tunnelatausta mukana, koitetaan olla ihan neutraalisti, jooko - ei mennä henkilöön.
Ei mennä henkilöön:

"Koska pääministeri itse ei kunnioita pääministerin tointa niin miksi muidenkaan pitäisi?
Jauhozannahan on vetänyt pääministerin arvon vessanpöntöstä alas. "

Tuo "jauho"juttuhan osoittautui perättömäksi väitteeksi ja jotenkn pidin sinua hivenen fiksumpana, ettet enää menisi henkilöön ja jatkaisi valheiden levittämistä.
 
vierailija
Mielipiteiden vaihto toimii parhaiten kun ei ole tuollaista tunnelatausta mukana, koitetaan olla ihan neutraalisti, jooko - ei mennä henkilöön.

Voi olla, että jopa opettajien asenteet ovat saastuneet kaikenmaan misogynioista…

Ehkäpä Suomeenkin tarvittaisi oma Jordan Peterson puolustamaan poikia ja miehiä.
Ongelma oli Ruukin (ja tutkimuksen) mukaan siis se, etteivät naisopettajat anna samalla tavalla tunnustusta hyvästä menestyksestä pojille kuin tytöille. Eli mikäli kokeet arvioitiin nimellä, saivat pojat niinikään naisopettajilta huonompia arvosanoja (suhteessa tyttöihin) kuin anonyymeinä arvioituina.

"Johtuuko poikien syrjäytyminen epäreiluista arvosteluperusteista?"

http://pasisillanp.puheenvuoro.uusisuomi.fi/255236-johtuuko-poikien-syrjaytyminen-johtuukin-epareiluista-arvosteluperusteista?ref=karuselli. Lue kommentit!!!
 
vierailija
Mikä sua vaivaa tänään? Oot vieläkin oudompi kuin tavallisesti.
Ehkä hän on huolissaan kasakoista, joiden autot luovutetaan Ukrainassa taistelevien omaisille. Niinistön vanha sananparsi voidaan vääntää toisinkin päin. Ei kasakka kaikkea irti saa vaikka tahtoisikin.
Kaikki mustat tällä palstalla ovat outoja minun mielestä. Heillä ei ole minkäänlaista itsekritiikkiä ja itsesensuuria. Kaikki mieleen juolahtanut roska oksennetaan ruudulle ilman mitään käytöstapoja.
Hyvä minulle. Aikani säästyy muuhun lukemiseen.
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
vierailija
Ehkä hän on huolissaan kasakoista, joiden autot luovutetaan Ukrainassa taistelevien omaisille. Niinistön vanha sananparsi voidaan vääntää toisinkin päin. Ei kasakka kaikkea irti saa vaikka tahtoisikin.
Kaikki mustat tällä palstalla ovat outoja minun mielestä. Heillä ei ole minkäänlaista itsekritiikkiä ja itsesensuuria. Kaikki mieleen juolahtanut roska oksennetaan ruudulle ilman mitään käytöstapoja.
Hyvä minulle. Aikani säästyy muuhun lukemiseen.
👍

On todella outoja. En ole elävässä elämässä vastaaviin henkilöihin törmännyt lainkaan.
 
vierailija
Mutta, olet oikeassa…en enää mainitse Zannan huumeiden käytöstä mitään koska siitä ei ole näyttöä - ei ollut näyttöä, koska huumetesti on hyvä ottaa melko pian jos virtsanäyte kyseessä.
Niin, edelleen vihjailet huumeiden käytöstä. Miksi kirjoitat "Zanna"? Miksi alennut samalle tasolle kuin eräs kaikkein typerin tällä palstalla ja kuin eräs "dosentti"?

Ei mennä henkilöön, mutta.. olen vähän huolissani sinusta, olkoonkin, että olet vain palstatuttavuus.
 
vierailija
Selvä.
Tähän mennessä näyttää sille, että naiset eivät koe olevansa etuoikeutetussa asemassa, eikä arvostus miehiä kohtaan ole kasvussa. Lukemani perusteella tilanne on päinvastoin.
Hä? Miks niitä niinku pitäisi arvostaa entisestään? En ymmärrä? Eikö nykyinen taso riitä?
Miks naisten tulis kokea olevansa etuoikeutetussa asemassa? En saa selvää ketjussa, kun keskityt vain haukkumaan naisia ja Sannaa..

Tyttö pieni, meillä ei ole kristallipalloa sun ajatuksille, niin selitäppä vähän tota sun ajatuksen juoksua.

Kuka täällä vihaa miehiä??
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
vierailija
Hä? Miks niitä niinku pitäisi arvostaa entisestään? En ymmärrä? Eikö nykyinen taso riitä?
Miks naisten tulis kokea olevansa etuoikeutetussa asemassa? En saa selvää ketjussa, kun keskityt vain haukkumaan naisia ja Sannaa..

Tyttö pieni, meillä ei ole kristallipalloa sun ajatuksille, niin selitäppä vähän tota sun ajatuksen juoksua.

Kuka täällä vihaa miehiä??
Hän vaikuttaa keksivän ihan omiaan.
 
Hä? Miks niitä niinku pitäisi arvostaa entisestään? En ymmärrä? Eikö nykyinen taso riitä?
Miks naisten tulis kokea olevansa etuoikeutetussa asemassa? En saa selvää ketjussa, kun keskityt vain haukkumaan naisia ja Sannaa..

Tyttö pieni, meillä ei ole kristallipalloa sun ajatuksille, niin selitäppä vähän tota sun ajatuksen juoksua.

Kuka täällä vihaa miehiä??
Johan minä olen kertonut miksi koen olevani etuoikeutetussa asemassa. Ketjun viesteistä löytyy.👍
 
vierailija
Johan minä olen kertonut miksi koen olevani etuoikeutetussa asemassa. Ketjun viesteistä löytyy.
Oke, no pitäiskö kaikilla muilla olla samanlainen mielipide/arvot sun kans ja kuka täällä nyt niitä miehiä vihaa??

Musta tommonen, et oot etuoikeutettu, koska et ole menny armeijaan, on vähän naurettava juttu täs, et miehet pitäis sen takia nostaa jalustalle palvottaviksi.
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
vierailija
Ei mennä henkilöön:

"Koska pääministeri itse ei kunnioita pääministerin tointa niin miksi muidenkaan pitäisi?
Jauhozannahan on vetänyt pääministerin arvon vessanpöntöstä alas. "

Tuo "jauho"juttuhan osoittautui perättömäksi väitteeksi ja jotenkn pidin sinua hivenen fiksumpana, ettet enää menisi henkilöön ja jatkaisi valheiden levittämistä.
Keskusteletko täällä pääministerin kanssa vai palstalla olevien kanssa? Ymmärrätkö keskustelufoorumin ideaa?
Jos menee noin pahasti tunteisiin niin kannattaisiko pitää vähän paussia?
 

Yhteistyössä