V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä mietin joskus samaa.... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:mä olen alkanut kaupassa miettimään että käyköhän tuo plussalla. En mä muuten mieti.
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Minä mietin joskus samaa.... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:mä olen alkanut kaupassa miettimään että käyköhän tuo plussalla. En mä muuten mieti.![]()
Samoin =)Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Monesti, varsinkin niistä joista on tullut ystäviä.
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Minä mietin joskus samaa.... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:mä olen alkanut kaupassa miettimään että käyköhän tuo plussalla. En mä muuten mieti.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Samoin =)Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Monesti, varsinkin niistä joista on tullut ystäviä.
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Tosi harvoin. Uniin palstalaiset on joskus tullu...:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Tosi harvoin. Uniin palstalaiset on joskus tullu...:ashamed:
ai niinku päätön ratsumies...???