Mietittävää kaikille jotka rekkautuneet tänne eli mustille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "profiili"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"profiili"

Vieras
Kun haluat profiilisi poistettavan palstalta, se ei olekaan ihan helppoa ja onko se es turvallista?
Joudut laittamaan sähköpostiviestin mikä menee käsittääkseni kaikille modeille (?!?)
Viestiin laitetaan käyttäjätunnuksesi sekä salasana (!!!!)
Tämän jälkeen mode ilmoittaa asiasta eteenpäin ylläpitäjälle, joka poistaa profiilisi, kun poistettavia on tarpeeksi eli tähän voi mennä viikkoja!!!!!!
Eli näillä modeilla on viikkoja aikaa kirjautua sisään sinun tunnuksilla, lukea kirjoittamasi viestit (no tässä ei mitään, näkeehän ne muutkin), mutta he näkevät myös kirjoittamasi sekä saamasi yksityisviestit!!!!!!
Hehän voisivat myös kirjoitella sinuna, jos haluaisivat, eiväthän jäisi kiinni, koska eihän siitä jää mitään jälkeä kuka sinuna on kirjautunut sisään.

En kyllä enää ikuna rekkaudu tänne ennen kuin tähän tulee muutosta

[QUOTE="profiili";28581279]Kun haluat profiilisi poistettavan palstalta, se ei olekaan ihan helppoa ja onko se es turvallista?
Joudut laittamaan sähköpostiviestin mikä menee käsittääkseni kaikille modeille (?!?)
Viestiin laitetaan käyttäjätunnuksesi sekä salasana (!!!!)
Tämän jälkeen mode ilmoittaa asiasta eteenpäin ylläpitäjälle, joka poistaa profiilisi, kun poistettavia on tarpeeksi eli tähän voi mennä viikkoja!!!!!!
Eli näillä modeilla on viikkoja aikaa kirjautua sisään sinun tunnuksilla, lukea kirjoittamasi viestit (no tässä ei mitään, näkeehän ne muutkin), mutta he näkevät myös kirjoittamasi sekä saamasi yksityisviestit!!!!!!
Hehän voisivat myös kirjoitella sinuna, jos haluaisivat, eiväthän jäisi kiinni, koska eihän siitä jää mitään jälkeä kuka sinuna on kirjautunut sisään.

En kyllä enää ikuna rekkaudu tänne ennen kuin tähän tulee muutosta[/QUOTE]
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2164598-saannot-keskustelupalstan-kayttajille/
Ei mene kuin vain tuonne:)

Profiilin poistopyynnön voit lähettää sähköpostina:
modemamma(at)otavamedia.fi, laita viestiin käyttäjätunnuksesi ja salasanasi.

Nii eli kuka toi modemamma on vai saako kaikki modet tuon sähköpostin?!?!?
Joka tapauksessa tuosta se lähtee vielä eteenpäin ylläpitäjälle, jota en ymmärrä, miksi "asiakas" ei voi itse laittaa suoraan siihen sähköpostiin pyyntöä?

Ja onko oikeasti niin vaikeaa kehitellä että asiakas voisi ihan itse poistaa profiilinsa, ilman että tarvitsee tehdä erillistä pyyntöä keltään?

Jos profiilin poisto kestää niin antaa kestää. Mihin tässä kiire valmiissa maailmassa.:O

Mitä noihin yksäreiden lukemisiin etc. tulee...kyllä mä luotan ettei modet tee sellasta=)

[QUOTE="profiili";28581317]Nii eli kuka toi modemamma on vai saako kaikki modet tuon sähköpostin?!?!?
Joka tapauksessa tuosta se lähtee vielä eteenpäin ylläpitäjälle, jota en ymmärrä, miksi "asiakas" ei voi itse laittaa suoraan siihen sähköpostiin pyyntöä?
Ja onko oikeasti niin vaikeaa kehitellä että asiakas voisi ihan itse poistaa profiilinsa, ilman että tarvitsee tehdä erillistä pyyntöä keltään?[/QUOTE]
Ei saa muut kuin tuo modemamma poistopyynnön. Eikä mene kellekkään muulle :)

Sitä minäkään en ymmärrä miksei voi laittaa niin että itse voi oman nimimerkkinsä poistaa tai vaihtaa ilman että tarttee kokonaan luoda uus nimimerkki. ennen mun mielestä pystyi poistamaa omia aloituksia ja viestejä, nyt sekään ei näytä onnistuvan? typerää.

Yhteistyössä