Mietitkö koskaan??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
nyt mä masennan kaikki täällä..mutta mietitkö koskaa sitä että jos et herääkkään enää aamulla?
Isän kuoleman jälkeen oon ruvennu näkemään unia missä ite oon kuollu ja näen kaikki "katon rajasta"..
ihan ihmeellisiä ajatuksia tulee mieleen..

en tiedä onko mulla vilkas mielikuvitus vai mitä muta joskus tulee vietyä noita ajatuksia liian pitkälle..sillon heti isän kuoleman jälkeen mun mieli teki tepposet ja rupesin pelkäämään että itse kuolen kunnes tajusin että mihis mä nyt olisin kuolemassa.
joskus itä bvaan pysähtyy ajattelemaan että jokanen päivä voi olla viimenen ja mitä sen jälkeen tapahtuu.
hulluks kyllä tulee jos rupee liikaa vatvomaan.

Miehelleni on sattunut vuoden aikana kaksi niin karmeaa juttua, että pakostakin olen tajunnut, että itsellekin voisi koska vaan sattua jotakin. Mutta lähinnä mietin sitä siltä kantilta, että pitäisi laittaa kaapit siivoon ja tuhota vanhat päiväkirjat ;)

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja Nessu Nenäliina:
Joskus mietin.En pelkää kuolemaa mutta joskus vain tulee mieleen.
Muistan kun Aamulehdessä oli juttu äidistä joka kuoli kesken päiväunien sohvalle..

:o

Sattui tässä meidän kadulla. Ala-asteikäinen lapsi löysi äitinsä tullessaan koulusta.

en tiedä onko mulla vilkas mielikuvitus vai mitä muta joskus tulee vietyä noita ajatuksia liian pitkälle..sillon heti isän kuoleman jälkeen mun mieli teki tepposet ja rupesin pelkäämään että itse kuolen kunnes tajusin että mihis mä nyt olisin kuolemassa.
joskus itä bvaan pysähtyy ajattelemaan että jokanen päivä voi olla viimenen ja mitä sen jälkeen tapahtuu.
hulluks kyllä tulee jos rupee liikaa vatvomaan.

Mulle tuli kauheita paniikkikohtauksia isän kuoleman jälkeen, ja olin aina ihan yksin ajatuksineni. Kerran luulin oikeasti saaneeni sydänkohtauksen ja menin keskellä yötä ensiapuun, ottivat sydänfilmin. Tärisin ja puristin kättäni.
Joskus mua oikein säälittää entinen minäni, miten yksin sain olla kuolemanapelkoni ja surujeni kanssa. Tulee ihan tippa linssiin. Sitten ratkesinkin ryyppäämään oikein kunnolla, kun muuten sain niitä kamalia kohtauksia.
Että kai se yleensä laukasee kuolemanpelkoa kun oma läheinen kuolee. Ei ole mitenkään harvinaista.

Ja kyllä mä vieläkin ajattelen kuolemaa joka pv, en tiedä mikä pakkomielle siitä on tullut. Joka hiton pv mietin, kuolenko tänään tai miten kuolen ja koska. Enää ei onneksi ole paniikkihäiriöö eikä kauhukohtauksia. Mutta aika ahdistava ajatus se on ilman niitäkin. :/

nyt mä masennan kaikki täällä..mutta mietitkö koskaa sitä että jos et herääkkään enää aamulla?
Isän kuoleman jälkeen oon ruvennu näkemään unia missä ite oon kuollu ja näen kaikki "katon rajasta"..
ihan ihmeellisiä ajatuksia tulee mieleen..

Monestikin mietin näitä asioita ihan siksikin että jos mulle jotain tapahtuu niin mihin sitten lapset joutuu:S Ja jollain tavalla jo liikaakin ajatellut että siitä tulee pelkokin :snotty:

mietin, joskus liikaakin. mulla on kamala huoli siitä kuinka kauan menis ennekuin joku tänne tulis. ja et kauan lapset joutuis oleen keskenään. miten heille kävis, saisko he tavata enää mun vanhempia kun menisivät hänen hoiviinsa. korvattaisko mut jollain toisella? (siis et ei kerrottais lapsille musta, näytettäis kuvia tai mitään vaan opettettais lapsille uus äiti)

Uusimmat

Yhteistyössä