mietiskelyä toppapuvusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PikkuKananen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PikkuKananen

Jäsen
06.05.2007
193
0
16
Saatiin likalle viime talvena 100cm puku ja ajattelin että se olis hyvä tänä talvena, kuitenkin se vaikuttaa edelleen aika isolta. Puntit varsinkin todella pitkät. Likka nyt 2,5-vuotias ja pituutta varmaan joku 87cm ja aika laiheliini on.. mietin vaan että minkä kokoisia pukuja muilla varattuna tulevaksi talveksi ja tarviiko mun nyt muka lähteä etsimään pienempää pukua? :/

100-senttinen puku on kyllä liian iso alle 90-senttiselle lapselle :/
Lapsen ei ole kiva edes olla liian isossa haalarissa. Eli kai teillä on haalarihankinta edessä. 92 cm lienee sopiva koko.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Meillä on 88 senttiselle tuo 92 senttinen pukukin aika reilu...

Mutta talvi ei ole vielä alkanutkaan. 92-senttinen voi jäädä helmi-maaliskuussa jo pieneksi, kuten meillä kävi tytön kaksivuotistalvena. Alkutalvesta reilu, lopputalvesta piti jo ostaa 98 cm puku.

Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Meillä on 88 senttiselle tuo 92 senttinen pukukin aika reilu...

Mutta talvi ei ole vielä alkanutkaan. 92-senttinen voi jäädä helmi-maaliskuussa jo pieneksi, kuten meillä kävi tytön kaksivuotistalvena. Alkutalvesta reilu, lopputalvesta piti jo ostaa 98 cm puku.

No tuon meidän muksun kasvuvauhdilla ei kyllä jää :ashamed:

Mutta mä olen yleensä ostanut haalarit ihan viime tingassa, koska tuo vanhempi lapsista kasvaa vauhdilla, eikä todellakaan edellisenä keväänä voi yhtään arvioida, että mikä koko talvella menee päälle.

Yhteistyössä