Mietin tässä, että haluaisikohan joku joskus kysyä minultakin jotain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä muistan että olet palstaillut, mutten muista susta mitään, onko lapsia, mies, missä päin asut, kannatatko taaperoimetystä, minkävärinen tukka sulla on... Siis en kysy näitä nyt, tällaiset pikkujutut vain jäävät ahkerasti palstailevana mieleen mustista nikeistä.

Mikset ole enää usein palstalla? Muista sinut kyllä.

En ehdi kun en ole enää vuosikausiin ollut kotiäiti vaan teen kolmivuorotyötä ja lisäks harrastukset vie aikaa, en koe aina olevani samalla aaltopituudella palstalla muiden kanssa, koska olen melkein teini-ikäisen lapsen äiti, tulen tänne, koitan keskustella, kyllästyn ja lähden pois. Ja sit en pidä siitä kun mieheni käy välillä lukemassa tekstejäni.

Mä muistan että olet palstaillut, mutten muista susta mitään, onko lapsia, mies, missä päin asut, kannatatko taaperoimetystä, minkävärinen tukka sulla on... Siis en kysy näitä nyt, tällaiset pikkujutut vain jäävät ahkerasti palstailevana mieleen mustista nikeistä.

Yksi lapsi, 11-vuotias tyttö, aviomies on, Länsi-Suomessa asun, imetyksestä voin sanoa sen verran, että itse taaperoimetin, mutten nykyään ole asiasta kovin vahvasti mitään mieltä, paitsi, että vauvoja ainakin kuuluu imettää, hiukseni ovat punaiset ja pitkät..

Yhteistyössä