No onpas kaukana... Kai sulla jalat on? Ne on tarkoitettu juurikin kävelemiseen.Alkuperäinen kirjoittaja *:Jaksaisikohan lähteä lapsen kanssa Prismaan jalan. Onkos siellä mitään hyviä aleja?
Ihanko totta? Mä en tiennytkään.Alkuperäinen kirjoittaja :No onpas kaukana... Kai sulla jalat on? Ne on tarkoitettu juurikin kävelemiseen.Alkuperäinen kirjoittaja *:Jaksaisikohan lähteä lapsen kanssa Prismaan jalan. Onkos siellä mitään hyviä aleja?
Meillä on jo postilaatikolle kilometri matkaa...Alkuperäinen kirjoittaja niin:Kaikki on suhteellista.Meillä maalla 1,7km on lyhyt matka joka päivittäin kuljetaan...eli ei muuta ku ulos vaan ja kauppaan!! =)
Ei se pakkanen. Ainoastaan jotain 16 astetta.Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:Mä en kyllä tossa pakkasessa kävelis minnekään ellei ois ihan pakko :ashamed:
No sitä en ainakaan voi tietää, että "Jaksaisikohan lähteä lapsen kanssa", mutta oletan, että jalat sinulla on. Mene taksilla, jos pari kilsaa on liikaa kermap**seellesi.Alkuperäinen kirjoittaja *:Ihanko totta? Mä en tiennytkään.Alkuperäinen kirjoittaja :No onpas kaukana... Kai sulla jalat on? Ne on tarkoitettu juurikin kävelemiseen.Alkuperäinen kirjoittaja *:Jaksaisikohan lähteä lapsen kanssa Prismaan jalan. Onkos siellä mitään hyviä aleja?
No hyi :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja *:Ei se pakkanen. Ainoastaan jotain 16 astetta.Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:Mä en kyllä tossa pakkasessa kävelis minnekään ellei ois ihan pakko :ashamed:
Ei oo muuten kermasellainen kun liikun päivisin paaaaaljon. Itsehän olisin jo siellä, mutta toi lapsen kanssa jaksaminen on eri juttu. Sorry vaan v*ttuilija!Alkuperäinen kirjoittaja :No sitä en ainakaan voi tietää, että "Jaksaisikohan lähteä lapsen kanssa", mutta oletan, että jalat sinulla on. Mene taksilla, jos pari kilsaa on liikaa kermap**seellesi.Alkuperäinen kirjoittaja *:Ihanko totta? Mä en tiennytkään.Alkuperäinen kirjoittaja :No onpas kaukana... Kai sulla jalat on? Ne on tarkoitettu juurikin kävelemiseen.Alkuperäinen kirjoittaja *:Jaksaisikohan lähteä lapsen kanssa Prismaan jalan. Onkos siellä mitään hyviä aleja?
"kun on niin kaukana eli matkaa 1,7 km"Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Ei oo muuten kermasellainen kun liikun päivisin paaaaaljon. Itsehän olisin jo siellä, mutta toi lapsen kanssa jaksaminen on eri juttu. Sorry vaan v*ttuilija!Alkuperäinen kirjoittaja :No sitä en ainakaan voi tietää, että "Jaksaisikohan lähteä lapsen kanssa", mutta oletan, että jalat sinulla on. Mene taksilla, jos pari kilsaa on liikaa kermap**seellesi.Alkuperäinen kirjoittaja *:Ihanko totta? Mä en tiennytkään.Alkuperäinen kirjoittaja :No onpas kaukana... Kai sulla jalat on? Ne on tarkoitettu juurikin kävelemiseen.Alkuperäinen kirjoittaja *:Jaksaisikohan lähteä lapsen kanssa Prismaan jalan. Onkos siellä mitään hyviä aleja?
On joo ristiriitaa. Mä en raahaakkaan tuota lasta väkisin mukanani 1,7 km jalan!Alkuperäinen kirjoittaja :"kun on niin kaukana eli matkaa 1,7 km"Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Ei oo muuten kermasellainen kun liikun päivisin paaaaaljon. Itsehän olisin jo siellä, mutta toi lapsen kanssa jaksaminen on eri juttu. Sorry vaan v*ttuilija!Alkuperäinen kirjoittaja :No sitä en ainakaan voi tietää, että "Jaksaisikohan lähteä lapsen kanssa", mutta oletan, että jalat sinulla on. Mene taksilla, jos pari kilsaa on liikaa kermap**seellesi.Alkuperäinen kirjoittaja *:Ihanko totta? Mä en tiennytkään.Alkuperäinen kirjoittaja :No onpas kaukana... Kai sulla jalat on? Ne on tarkoitettu juurikin kävelemiseen.Alkuperäinen kirjoittaja *:Jaksaisikohan lähteä lapsen kanssa Prismaan jalan. Onkos siellä mitään hyviä aleja?
"kun liikun päivisin paaaaaljon"
Pientä ristiriitaa?
No mitäs täällä sitten kyselet, jos olit jo päätöksen tehnyt? Turhaa metakeskustelua, jonka ainoa tarkoitus oli huutaa "huomatkaa, olen olemassa!"Alkuperäinen kirjoittaja *:On joo ristiriitaa. Mä en raahaakkaan tuota lasta väkisin mukanani 1,7 km jalan!Alkuperäinen kirjoittaja :"kun on niin kaukana eli matkaa 1,7 km"Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Ei oo muuten kermasellainen kun liikun päivisin paaaaaljon. Itsehän olisin jo siellä, mutta toi lapsen kanssa jaksaminen on eri juttu. Sorry vaan v*ttuilija!Alkuperäinen kirjoittaja :No sitä en ainakaan voi tietää, että "Jaksaisikohan lähteä lapsen kanssa", mutta oletan, että jalat sinulla on. Mene taksilla, jos pari kilsaa on liikaa kermap**seellesi.Alkuperäinen kirjoittaja *:Ihanko totta? Mä en tiennytkään.Alkuperäinen kirjoittaja :No onpas kaukana... Kai sulla jalat on? Ne on tarkoitettu juurikin kävelemiseen.Alkuperäinen kirjoittaja *:Jaksaisikohan lähteä lapsen kanssa Prismaan jalan. Onkos siellä mitään hyviä aleja?
"kun liikun päivisin paaaaaljon"
Pientä ristiriitaa?
Niin totta.Alkuperäinen kirjoittaja :No mitäs täällä sitten kyselet, jos olit jo päätöksen tehnyt? Turhaa metakeskustelua"