Mietin pitkään uskaltaako kertoa vai ei.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HelloShitty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HelloShitty

Vieras
mutta menköön...kävin tos aikasemmin suihkussa ja huomasin että suihkusaippua tuoksuu vähän liian hyvälle. no..pesin ensin itteeni muutama kerta ja päätin sitten maistaa vähän sitä saippuaa.

no..ukko hyökkää yhtäkkiä sinne verhon taakse silleen et "lainaatko vähäsen tota suihkuu". se oli siis siinä vieressä leikkaamassa tukkaa samaan aikaan. minä siinä sitten seison siinä vaahdot suussa sama ilme naamassa ku lapset sillon kun ne levitti kokonaisen tuubin hammastahnaa saunan oveen. eikä mies tajunnu/huomannu mitään!!! :laugh:

siis ihan kamalaa kun välillä iskee oudot himot. noi tuoksut on mun heikkous... :ashamed:

:laugh: :laugh: ihana :D no kai mäkin voin sit kertoo tän,mä maalasin seinät maalilla jonka nimikin oli chocolate,ja mun teki ihan älyttömästi mieli nuolasta seinää kun se näytti niin suklaiselta.no en sit kuitenkaan tehny niin :D hmm ja mä oon just menossa suihkuun ja ostin doven jotain lucious saippuaa,tuun kertomaan jos oli hyvää :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
:laugh: :laugh: ihana :D no kai mäkin voin sit kertoo tän,mä maalasin seinät maalilla jonka nimikin oli chocolate,ja mun teki ihan älyttömästi mieli nuolasta seinää kun se näytti niin suklaiselta.no en sit kuitenkaan tehny niin :D hmm ja mä oon just menossa suihkuun ja ostin doven jotain lucious saippuaa,tuun kertomaan jos oli hyvää :laugh:

Kai sulla oli kuolalappu? :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja P u P u:
:laugh: :laugh:
Jos oli kovinkin hyvää, niin mitäs laatua sitä kannattaa ens kerralla kaupasta tuoda kotiin :whistle:

vihreä palmolive. hydrating spa taitaa olla. aina ollu mun lemppari mutta nyt odotusaikana pitäis varmaan vaihtaa kun on liian hyvä. :|

Alkuperäinen kirjoittaja salsai:

Kai sulla oli kuolalappu? :laugh:

ei ollu :D mut oisit nähny miehen ilmeen ku norkoilin seinän vieressä ja katoin himoten sitä seinää

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja P u P u:
:laugh: :laugh:
Jos oli kovinkin hyvää, niin mitäs laatua sitä kannattaa ens kerralla kaupasta tuoda kotiin :whistle:

vihreä palmolive. hydrating spa taitaa olla. aina ollu mun lemppari mutta nyt odotusaikana pitäis varmaan vaihtaa kun on liian hyvä. :|

Suosittelen. Muute voi tulla vattapuruja.. Puhdas suu, ja ruokatorvi ainaki.. :whistle:

apua... :laugh: anna mennä vaan. taitaa se saippua sentään olla parempi (lue! tervellisempi) vaihtoehto kuin se maali. :kieh: :D

Yhteistyössä