maksa kortillaAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:mulla on 100 pienin,ei vaan ole yhtään muuta ei edes 5euroa
joo,tottakai mulla oli tarkoitusAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:niillä voi jopa olla isompia seteleitä ku siulla savanna![]()
![]()
niin ja olikos tämän ketjun tarkotus nyt kertoa kaikille että siulla savanna on vaan niitä suuria seteleitä taskuissa? että rahaa on niin ettei paskalle taivu, vai?![]()
ei ole korttia,enkä tiedä saako edes maksaaAlkuperäinen kirjoittaja bambi07:maksa kortillaAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:mulla on 100 pienin,ei vaan ole yhtään muuta ei edes 5euroa![]()
en tajunut,mutta on jo varma myöhästä soita,kun tiilasin sen yli puol tuntia sitten tai?Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:No tuskin ne mukanaan kantaa suuria summia, voithan sä tilatessa ilmoittaa et maksatko 50e setelillä vai 200e setelillä et tietää varautua![]()
niin varmaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Jätä loppurahat tipiksi![]()
höh,eihän kaikkea voi tietääAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:niillä voi jopa olla isompia seteleitä ku siulla savanna![]()
![]()
niin ja olikos tämän ketjun tarkotus nyt kertoa kaikille että siulla savanna on vaan niitä suuria seteleitä taskuissa? että rahaa on niin ettei paskalle taivu, vai?![]()
Me ollaan erikseen mainittu jos maksetaan kortilla,mut kysy ku se tulee.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:ei ole korttia,enkä tiedä saako edes maksaaAlkuperäinen kirjoittaja bambi07:maksa kortillaAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:mulla on 100 pienin,ei vaan ole yhtään muuta ei edes 5euroa![]()
tuleeko nälkä? mul on jo pizzanälkä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Me ollaan erikseen mainittu jos maksetaan kortilla,mut kysy ku se tulee.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:ei ole korttia,enkä tiedä saako edes maksaaAlkuperäinen kirjoittaja bambi07:maksa kortillaAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:mulla on 100 pienin,ei vaan ole yhtään muuta ei edes 5euroa![]()
Mitäs tilasit?![]()
no siihenhän nämä siun ketjut aina yleensä menee. kannattee varmaan miettiä vähäsen että mimmosia alotuksia tekee ku tänäänki on moni varmaan saanu lomautus - tai irtisanomislapun kouraansa.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:joo,tottakai mulla oli tarkoitusAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:niillä voi jopa olla isompia seteleitä ku siulla savanna![]()
![]()
MINULLE EI SAA YHTÄÄN ALOITUSTA TEHÄAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no siihenhän nämä siun ketjut aina yleensä menee. kannattee varmaan miettiä vähäsen että mimmosia alotuksia tekee ku tänäänki on moni varmaan saanu lomautus - tai irtisanomislapun kouraansa.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:joo,tottakai mulla oli tarkoitusAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:niillä voi jopa olla isompia seteleitä ku siulla savanna![]()
![]()
että ihan niinku vaan vinkkinä siulle siitä rahoilla leveilystä![]()
on,en mäkään tiedä miksi painetaan,100ege vielä ok,mutta muut :xAlkuperäinen kirjoittaja miks niitä edes painetaan?:on muuten tosi vaikea saada suomessa maksettua missään 500 euron seteleillä.
mulla oli tässä vuosi sitten niitä pino käytettävänä ja aina oli ongelmia.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel