Miesystävä lähtee risteilylle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Julia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Julia"

Vieras
Onko mielestänne ok, jos mies lähtee miespuolisen ystävänsä kahdestaan risteilylle? Ilmoittaa vaan siitä, että on lähdössä, ei edes kysy mielipidettäsi`?

Mikä tämä nainen hänelle on? Miten ajattelit estää?

Olisi kai se ok, mikä minä olen aikuista ihmistä estämään. Tekee omat päätöksensä ja joskus ne päätökset vaikuttavat minun päätöksiini.

Miks perusoletus on se,ettei mieheen voi luottaa?
Jos mies on pettääkseen,niin meneehän se vaikka vaimo olis mukana reissussakin. Samaa pätee naiseen. Jos on uskollinen, niin on, ja jos ei ole,niin ei ole. Ei siihen risteilyä tarvita,että vieraisiin eksyy.

Jos ette asu yhdesä, ei miesystäväsi tarvitse sinulta kysyä saako mennä. Jos asutte yhdessä, on hyvien tapojen mukaista keskustella asiasta etukäteen kanssasi. Jos ei ole lapsia, saa mies ilmanmuuta mennä. Jos on lapsia, saa mennä, jos lapsilla on kaikki hyvin, eikä mies ole jatkuvasti viikonloppuja poissa.

Risteily on ok.

Ainakin meidän suhteessa on vain tapana ensin puhua ja sopia tuollaisista vähän pidemmän ajan reissuista. Tosin lapsiakin löytyy, joten ei me vanhemmat voida aina ihan niin vaan lähteä jos siltä tuntuu..

Yhteistyössä