Miesystävä ilmoittinlähtevänsä golfaamaan ulkomaille joulukuussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NiinaRiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

NiinaRiina

Vieras
Olen syyskuun alusta asti tapaillut erästä miestä aika aktiivisesti. Hän on ollut luonamme 3-4 yötä viikossa ja suhde on tiiviatynyt ihan kivasti.

Tänään mies ilmoitti että meinaa lähteä joulukuun alussa golfaamaan Kanarialle joulukuun alussa viikoksi. Nyt meinaa oikeasti keittää yli, koska ei kysynyt yhtään minun mielipidettä asiaan, saati sitten kysynyt haluammeko lähteä 6-vuotiaan tyttäreni kanssa mukaan. Sekin ärsyttää, että itse elän koko ajan aika tiukilla, mutta miehellä tuntuu olevan rahaa reissata ulkomailla 2-3 kertaa vuodessa.

Viitsiikö tässä alkaa kieltämään lähtemästä tai pyytää ottamaan meitä mukaan?

et onko sulla rahaa lähtä tyttösi kanssa mukaan, ennenkuin menet tarjoutuun matkaseuraksi. se on nolo, jos sit joudutki sanoon, et ei riitäkkään fyffe. siin tulee ukolla kiistatta mieleen, et oot mustis ja yrität torpata hänen reissunsa.

No alkoi vain ärsyttämään kun ei mitenkään huomioinut meitä tuossa asiassa. Viimeksi kävin ulkomailla kolme vuotta sitten ja sekin oli Tallinnassa.

Jotenkin omituinen tilanne muutenkin, ollaan muutenkin vähän eri maailmoista. Mies ajaa uudella bemarilla, pelaa golfia, käy ulkomailla, asuu omassa asunnossa ja on hyvässä työssä. Mä asun vuokralla, en harrasta muuta kuin lenkkeilyä, ajan pyörällä ja en käy missään. Mitä tässä tekisi :(

NiinaRiina, mietippä sitä, että mä oon käyny viimeks ulkomailla tossa 20vuotta sitten... Ja jos mulla ois eukko sellanen, jolla ois varaa ja mulla ei, niin antaisin mennä ilmanmuuta, jos haluaa...
Ei kaikkialle tartte mennä perskärpäsenä. ;)

Onhan tuo reilu kuukausi kyllä vielä lyhyt aika tapailua... Ja varmaan tuo mies on jo ttuota reissua pidempään miettinyt - tai vaikkei olisikaan, niin kyseessä on nyt kuitenkin vaan se 1 viikko.
Ois vähän eriasia minusta, jos mies ois mitään puhumatta antanut suhteenne lähentyä a tiivistyä... ja ilmoittais sit ykskaks, että lähtee useammaksi kuukaudeksi jonnekin...

No alkoi vain ärsyttämään kun ei mitenkään huomioinut meitä tuossa asiassa. Viimeksi kävin ulkomailla kolme vuotta sitten ja sekin oli Tallinnassa.

Jotenkin omituinen tilanne muutenkin, ollaan muutenkin vähän eri maailmoista. Mies ajaa uudella bemarilla, pelaa golfia, käy ulkomailla, asuu omassa asunnossa ja on hyvässä työssä. Mä asun vuokralla, en harrasta muuta kuin lenkkeilyä, ajan pyörällä ja en käy missään. Mitä tässä tekisi :(

Mikä tossa on outoa? Hänellä on vain rahaa enemmän käytettävissä kuin sinulla. Älä ole katkera ja kateellinen..Kyllä sinäkin tulet jossakin välissä hyötymään hänen rahoistaan. Miksi hätäilet? Olet entinen tyttöystävä jos nyt jo alat vaatimaan reissuja itsellesi. Anna miehen mennä. Sinunkin aika koittaa vielä.:)

Anna nyt sen miehen vaan miehen mennä. Jos se mies oikeasti sinusta välittää, niin tuon viikon aikana ikävä iskee hänelle(kin)... ja kun hän sieltä tulee, niin varmasti miettii seuraavaa reissua tarkemmin ja ehkäpä jopa ehdottaa yhteistä reissuakin :)

• Tykkää
Reactions: Millenia
Siis apua, vedäpä nyt pari askelta takapakkia.

Jos pukahdatkaan tästä ihmettelystäsi uudelle siipalle voi olla että hän on hyvin pian ex. Oikeesti teillä on kuukaus yhteistä matkaa takana ja nyt jo pohdit yhteisiä rahoja yms, hassusti ehkö sanottu mutten osannut paremminkaan muotoilla.

Sun kannattais jo tyttösi takia vetää vähän jäitä hattuun, sun odotukses siirtyy hyvin pian häneenkin ja kyse ei siis oo pelkästään reissusta vaan tulevaisuudesta yleensäkin! Tossa vaiheessa suhdetta pitäis vielä olla ja elää päivä kerallaan tyylillä eikä pohtia mitä tapahtuu sitten kun suhdettanne on kestänyt kolminkertainen aika nykyhetkeen verrattuna.

Tossa vaiheessa suhdetta kuuluu olla rakastunut korviaan myöten eikä kiukutella naurettavista.

Tapailul muutamia viikkoja ja pitäis alkaa kysellä saako lähteä reissaamaa harrastuksen parissa ihan niiden omien varojen turvin voi elämänkevät.

Eiköhän tuo mies saa tehdä ihan millasia reissuja tahansa kysymättä sulta yhtään mitään ja miks hitossa hänen pitäis teidät ottaa reissulleen mukaan.

Kyllä mä karistaisin moisen riippujan irti itestäni ja hätäsesti jos mua alkais joku tolleen määräilemään

Tolla touhulla ajat miehen luotas pois. Jäitä hattuun nainen, sähän tolla touhulla tukehdutat sen miehen. Viikko ei nyt ole pitkä aika ja aikuinen ihminen pystyy sen ajan olla toisesta ihmisestä erossa. Hyvähän se on, että suhteen alussa jo tulee näitä pieniä erossa olo hetkiä, näkeepähän siitä reagoinnista, ketkä on niitä ''kuristusköysiä''.

Mä ja mun mies nähtiin aikanaan joka toinen viikko, miehen työvuorojen takia. Viikonloppusin nähtiin perjantaista lauantaihin, koska haluttiin olla myös omien kavereittemme kanssa. Ei ois käyny mielessäkään, että oisin alkanu jotain valittamaan ja marmattamaan. Itelläni läheiset ihmiset asuu toisella paikkakunalla, jonne on myös matkaa ja siks myös ei paljoo nähty viikonloppusinkaan. Meillä oli alusta saakka omat menot ja yhteiset menot.

no eipä tulis tuossa TAPAILU vaiheessa vielä mieleenikään ruinata mukaan reissuun ja vielä lapsen kanssa.... järki käteen ap! ettehän te oo vielä edes kunnon pari.

Voi apua, ethän ole tosissasi :D

Me ollaan tapailtu miehen kanssa 7kk ja mies ilmoitti lähtevänsä Lappiin kalaan miesporukalla. Ei tullut mieleenkään loukkantua, tai haluta lasteni kanssa mukaan. Tottakai ihmiset tekee asioita erillään!

Te olette tapailleet kuukauden! Joku järki päähän nyt nainen. Miksi edes haluaisit mukaan jollekin himpatin golf-matkalle? Kyttäämään?

[QUOTE="Saara";24845751]
Te olette tapailleet kuukauden! Joku järki päähän nyt nainen. Miksi edes haluaisit mukaan jollekin himpatin golf-matkalle? Kyttäämään?[/QUOTE]

Tai miksi mies haluaisi harrastusmatkalle uuden naisystävän lapsensa kanssa mukaan? Jos siellä ollaan greenillä vaikka 10-12 tunnin päiviä, niin onko siitä hirveää iloa teille? Ja siksi miehen pitäisi maksaa sut+lapsi mukaan että voisitte käydä yhdessä syömässä iltaisin (jotka tietysti mies maksaisi myös) ja nukutte yhdessä?

Et voi olla tosissasi! Tai sitten en yhtään ihmettele että olet yh :ashamed: koska noin tuoreessa suhteessa ei tosiaan kinuta toisen rahoja tai aleta tuolla tasolla vetämään rajoituksia mukaan! Huhhuh...

Oikeasti hohhoijaa. Mies lähtee ensinnäkin golfaamaan sinne, joten voi olla, että haluaa lähteä yksinään tai muiden kanssa. Varmaan jos lähtisi sun kanssa, voisi olla toisenlainen loma. Ja jos sä jo kuukauden tapailun jälkeen alat kontrolloimaan miehen menemisiä, voit olla varma, että hän karkaa ja lujaa kohta. Anna tilaa toiselle. Mun mielestä on ihan normaalia, että ei sua pyytänyt mukaan. Ja miksi ruikutat jos sulla ei olis edes rahaa. Ethän sä nyt voi olettaa, että hän maksaa teidänkin matkat.
Me ollaan oltu 7 vuotta naimisissa ja vuosi sitten mieheni ilmoitti lähtevänsä kavereiden kanssa viikoksi dubaihin. Eikä pyytäny mua mukaan ;)

Yhteistyössä