miesystävä ei osaa suudella, ero?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lissu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"lissu"

Vieras
mulla on vähän hölmö ongelma. Miesystäväni ei osaa suudella yhtään, ei kielellä eikä ilman. Pussata kyllä osaa, siis pelkkä huulikosketus. Siinä ei mitään vaikeaa pitäisikään olla.

Nyt on siis ongelmana se, että mulla on alkanut seksuaaliset halut häviämään, koska mies ei osaa pussailla. Ja se on mulle suhteessa aika tärkeää. Ja esim esileikissä.

Ollaan seurusteltu nyt 7 kk. Mies on muuten ihan täydellinen etten sanoisi. Mielelläni ottaisin lasteni isäksi. Mut ei kai niitä lapsia koskaan tule, kun ei kohta ole seksiäkään...

Kehtaanko ruveta neuvomaan sitä? Mitenköhän pahasti mies loukkaantuu?

siis miehen pussailu on sitä, että kuolaa joka paikan, imee täysillä, ja kielellä joko lipasee tai muussa tapauksessa nuolee nielunkin puhtaaksi. Ja posket, ulkopuolelta. Oikeesti, se ei osaa suudella yhtään.

Ei oo tosi...mietit eroa hyvästä miehestä tuon perusteella? Opeta sitä pussaamaan, vaikkapa pidätte viikonlopun intensiivipusuttelukurssin. Olen joutunut omaakin ukkoa vähän neuvomaan suuteloissa, on se jotain oppinut jo, vaikka lähtötilanne oli kaamea!

mutta kun se kuola ei ole ainoa ongelma... Ja niin typerää kuin se onkin niin kyllä mietin eroa. Tää ongelma vaikuttaa seksiin ja se taas vaikuttaa muuhun parisuhteeseen.

siis mulla on vähän sama ongelma, paitsi että: mun ihana miesystävä pussaa vaan silleen nopeesti huulet ihan kii toisissaan. ja ans olla jos yritän jotain kieltä tunkee yhtään mukaan, niin lopettaa heti! muuten kyllä nuolee ja näykkii...rintoja ja alapäätä, mutta tuo suukosketus on katastrofaalisen huonoa....enkä tiedä miten voisi edes "opettaa".

Mä oon miettiny kans tätä kun tyylejä suudella on niin montaa... toisilla on sellaset ihanan pehmeät ja kosteat huulet ja mitä osaavat käyttää kielen kera. Sitten on niitä kuivahuulia jotka pitävät visusti suun kiinni pussatessa ja tuntuu kovilta niiden huulet, yäk...

siis miehen pussailu on sitä, että kuolaa joka paikan, imee täysillä, ja kielellä joko lipasee tai muussa tapauksessa nuolee nielunkin puhtaaksi. Ja posket, ulkopuolelta. Oikeesti, se ei osaa suudella yhtään.

Treffasin kerran tyypin, jonka suudelma oli kuin lehmän nuolaisu. Koko naama on märkänä sen jälkeen. Siihen tyssäsi se juttu.

Ilman muuta alat nyt opettamaan miestä, mikäli haluat jatkaa seurustelua. Kenenkään ei tarvitse sietää sellaista, mistä ei itse pidä.

Kirjahyllystäni löytyy Tiukkojen tilanteiden käsikirja: Seurustelu ja seksi. Mitä tehdä huonolle suutelijalle: :D

LIIAN KIIHKEÄ

1. Keskeytä suudelma. Pyydä kumppaniasi suutelemaan vähemmän rajusti. Tarjoudu näyttämään, miten toivot sinua suudeltavan. Nojaudu sitten hitaasti eteenpäin ja valmistaudu oppituntiin.

2. Suutele kumppaniasi.

3. Vetäydy poispäin. Lyhyt perääntyminen kesken suudelman on yksi tapa ilmaista, että partneri on liian päällekäyvä.

4. Pidä kumppania kiinni kasvoista. Samalla kun hyväilet partnerin kasvoja voit estää häntä imeytymästä sinuun yhtään tiukemmin.

5. Kallista partnerin päätä. Kun kätesi ovat partnerin poskilla, kallista hänen päätään omalta kannaltasi mukavimpaan asentoon.

6. Anna helliä suukkoja ympäri partnerisi huulia. Viesti menee paremmin perille jos lisäksi huokaat ja sanot "Näin on hyvä." (:D)

LIIAN PASSIIVINEN

1. Katso kumppaniasi silmiin. Lämmin hymy ilmaisee kiintymystä ja viestittää partnerille, että kohta jotain tapahtuu.

2. Ota kumppanin pää käsiesi väliin.

3. Suutele kumppaniasi intohimoisesti. Suudelman kiihkeysasteen pitää osoittaa, millä tavoin haluat itseäsi suudeltavan. Muista kallistaa partnerin päätä ennen kuin suutelet häntä.

4. Irrottaudu partnerin huulista. Sano: "Mmm, suutele minua vielä kovemmin." Tilanne on nyt sinun hallinnassasi.

5. Pidä tauko ja vaihda taktiikkaa. Ellet saa toivomaasi vastakaikua - ellei partnerin kieli tottele - siirry kielisuudelmasta huulilinjalle.

LIIAN MÄRKÄ

1. Keskity suutelemaan vain huulia. Älä tunkeudu partnerin suun sisään.

2. Pyyhi peukaloilla liika sylki pois. Sivele sormella partnerin huulia. Se tuntuu hänestä kiihottavalta ja poistaa liian kosteuden.

Ei kannata ottaa niin tosissaan, mutta ehkä tuossa on myös hyödyllisiä niksejä. ;) Pääasia on kai, että johdat esimerkillä etkä suoraan murskaa miehen itsetuntoa sanomalla, että "oot muuten huono suutelija". Parempi tässä vaiheessa opettaa miestä, jos hän on muuten hyvä! Ei suhteen kannata tuollaiseen kaatua.

Yhteistyössä