Miesystävä on varmaan kuollut

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei tässä vissiin nukuta, ei voi olka kaikki kunnossa, ei vastaa mies eikä vastaa isänsä, jonka hälytin katsomaan kun itse olen parinkymmenen kilometrin päässä. Serkkunsa paska päätti lakata puhumasta minulle kai muuten vaan.
 
vierailija
Ei tässä vissiin nukuta, ei voi olka kaikki kunnossa, ei vastaa mies eikä vastaa isänsä, jonka hälytin katsomaan kun itse olen parinkymmenen kilometrin päässä. Serkkunsa paska päätti lakata puhumasta minulle kai muuten vaan.
Enkä tiedä onko kukaan mennyt katsomaan. Taksi maksaa 50e täältä jos edes saa. Mutta isänsä ei vastaa, joten en tiedä onko hänkin vain päättänyt ignoorata.
 
vierailija
Onko tässä nyt lähdettävä, isänsä ei vieläkään vastaa, eikä serkku. Se on satanen sitten eestaas, jos on sairaalassa tai jotain. Mutta kun en tiedä onko kukaan lähtenyt katsomaan eivätkä sukulaiset vastaa.
 
vierailija
Älä ap nyt vielä repee, vaan selvitä ensin asia.t. Voisko henkilöiden vastaamattomuus johtua siitä että oli keskiyö? (Mulla ainakin on puhelin yöllä äänettömällä)
 
vierailija
Läheisriippuvuus on viheliäinen vaiva.
Aikuinen mies pitää itsestää huolta.
Tämä palsta on viimeinen paikka missä kannattaa kysyä neuvoa elämänsä ongelmiin.
Soita ap. esim. kriisipuhelimeen ja saat asiallisen neuvon kysymykseesi.
 

Yhteistyössä