Miestenne ammatti ja harrastukset/intressit?

  • Viestiketjun aloittaja Momska
  • Ensimmäinen viesti
huissi
Alkuperäinen kirjoittaja Kihi:
Ammatti: musiikkituottaja

Harrastukset/intressit: musiikki! :D , höyrykoneet, pyrotekniikka, myrskybongaus, gurmeekokkailu ja överimakuhifistely... kaikkea omituusta ;)
Suomessa ei varmaan oikein kunnon myrskyjä pääse bongailemaan.
 
hellurei
Alkuperäinen kirjoittaja elmonster86:
Myy viinaa ihmisille ravintolassa ja harrastaa elektroniikka ja haluis aloittaa laitesukelluksen.. alkeiskurssi maksais 400e.. turhan kallis kurssi meidän tuloilla.. :/
Ai ai ai ai, baarimikot on pahimpia! Itekki oon niitä joskus useampaan otteeseen "harrastanu". Kannattaa vähän katella perään...

Sydämeni valittu, lasteni isä, on Dippainssi ja johtaa jotain työmaata tällä hetkellä. Harrastaa gastronomiaa ja salaa lukee Viiviä ja Wagneria vessassa. Lenkkeilee myös usein koiran kanssa ja sössöttää vauvalle iltaisin tuntikausia. Haluais myös sukeltamaan jonnekin etelään (on siis kurssit käyny Suomessa). Ite oon jo syvänmerensukelluskokemukseni hankkinu...
 
Alkuperäinen kirjoittaja hellurei:
Alkuperäinen kirjoittaja elmonster86:
Myy viinaa ihmisille ravintolassa ja harrastaa elektroniikka ja haluis aloittaa laitesukelluksen.. alkeiskurssi maksais 400e.. turhan kallis kurssi meidän tuloilla.. :/
Ai ai ai ai, baarimikot on pahimpia! Itekki oon niitä joskus useampaan otteeseen "harrastanu". Kannattaa vähän katella perään...

Sydämeni valittu, lasteni isä, on Dippainssi ja johtaa jotain työmaata tällä hetkellä. Harrastaa gastronomiaa ja salaa lukee Viiviä ja Wagneria vessassa. Lenkkeilee myös usein koiran kanssa ja sössöttää vauvalle iltaisin tuntikausia. Haluais myös sukeltamaan jonnekin etelään (on siis kurssit käyny Suomessa). Ite oon jo syvänmerensukelluskokemukseni hankkinu...
Kolmas kerta toden sanoo..:D Tää on kolmas baarimikko mun elämäni aikana ja joka kerta tullu töistä kotiin ja vinkuu mut aina mukaan töihin ettei muut naiset ahdistelis.. :D ja oon sen elämän aikana sen toinen tyttöystävä, eli luotan siihen mieheen täysin. Kuulostaa aika uskomattomalta, mut parempaa mistä en vois itelleni kuvitella löytäväni..:D
 
Haaremineito
Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:
Niin ja pakko nyt sanoa, että se ei ole "miestenne" vaan "miehenne".
vai kuinka monella täällä on useampi mies...? :kieh:
Mut mää oonkin varmaan Suomessa vähemmistöä mieshaaremineineni. :D

 

Yhteistyössä