Miesten logiikka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

fjonga

Aktiivinen jäsen
11.10.2004
20 142
6
38
Ostin huutiksesta kirjahyllyn ja sovittiin myyjän kanssa että ilmoittelen milloin pääsen hakemaan ja hän purkaa hyllyn siihen mennessä valmiiksi.
laitoin tänään viestiä, että tulen tänään tai viimeistään huomenna.
myyjä laittaa takas viestiä "ilmoita hyvissä ajoin, että saan purettua sen hyllyn"

o.O no enkö mä juuri ilmoittanu?

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
No ehkä hän tarkoitti, ettei halua purkaa hyllyä tänään jos haet sen vasta huomenna.

sillä on siinä hyllyssä vaan tv, mä en vaan tajua miksei voi purkaa sitä valmiiksi kun on aikaa peräti vuorokausi :o eikö se oo hyvissä ajoin varoitettu?

Niin ja haluaa varmaan tietää ajan edes parin tunnin tarkkuudella siksikin, että tietää olla kotona.

Ja purkaa lähempänä noutoaikaa siksi, ettei ole tilaa tai sitten on esim. kissoja tms jotka saattaa terrorisoida.

Alkuperäinen kirjoittaja JFA:
Niin ja haluaa varmaan tietää ajan edes parin tunnin tarkkuudella siksikin, että tietää olla kotona.

Ja purkaa lähempänä noutoaikaa siksi, ettei ole tilaa tai sitten on esim. kissoja tms jotka saattaa terrorisoida.

no juu, tässä on pointtia. toki soitan tarkan ajan hänelle heti kun tiedän.
kävin hänen kotonaan jo. on tilaa eikä ole kotieläimiä...

Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
Se selkeesti purkaa sen hetki ennen sun tuloa, ja jos laitat että tuun tänää tai huomenna, niin tottakai se pyytää viestittää kun tiiät monen aikaa.

kyseessä monimutkainen kirjahylly, sen purkamiseen menee varmasti tunti. miksi mä en vain käsitä sitä et miksei sitä voi tehdä hyvissä ajoin eikä vasta juuri ennen :/

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Se selkeesti purkaa sen hetki ennen sun tuloa, ja jos laitat että tuun tänää tai huomenna, niin tottakai se pyytää viestittää kun tiiät monen aikaa.

kyseessä monimutkainen kirjahylly, sen purkamiseen menee varmasti tunti. miksi mä en vain käsitä sitä et miksei sitä voi tehdä hyvissä ajoin eikä vasta juuri ennen :/

Miehet :D Mut ei kai siin on ihmettelemistä jos toinen sanoo että ilmota ajois, ni sit pitää ilmottaa, eikai se sulle kuulu miks näin. Sähän sen hyllyt saat, sehän se pääasia on?

;)

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Miesten logiikka? Eiks tossa o 2 sanaa jotka ei sovi mitenkään yhteen?

yritä nyt sinäkin sen miehen puolelle asettua ymmärtämään ku mä en ymmärrä mitenkään päin :D vielä...

Älä vaadi multa mahdottomia :D Hyvä jos joskus, hyvällä tuurilla, ymmärtää oman miehen aivotuksia

Miehet :D Mut ei kai siin on ihmettelemistä jos toinen sanoo että ilmota ajois, ni sit pitää ilmottaa, eikai se sulle kuulu miks näin. Sähän sen hyllyt saat, sehän se pääasia on?

;)

eniten ottaa päähän jos se ei kerkii purkaan sitä hyllyä siihen mennessä kun ollaan sitä hakemassa :D muuten se on mulle ihan sama miten sen tekee.

;)

eniten ottaa päähän jos se ei kerkii purkaan sitä hyllyä siihen mennessä kun ollaan sitä hakemassa :D muuten se on mulle ihan sama miten sen tekee.

No ilmotat pari tuntii aikasemmin, meette sitte vaik vähän myöhässä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Älä vaadi multa mahdottomia :D Hyvä jos joskus, hyvällä tuurilla, ymmärtää oman miehen aivotuksia

oma mies se vasta hankalaksi tänään alkoikin. saavuttiin mun työpaikalle syömään ja siellä kauhee kiire joten meen keittiölle auttamaan, samalla väsään meidän annokset. tä vetää kitkua siitä et hänellä otti päähän istua yksin odottamassa :o :headwall: "eihän sulla ollut työvuoroa"

Yhteistyössä